rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Puskaparkki  (Luettu 10667 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Puskaparkki
« Vastaus #15 : 11.03.2014 kello on 10:39 »
Ranskassa nukuttiin kerran urheilukentän parkkipaikalla Azay le Rideaun linnan lähellä Loiren laaksossa. Juuri kun oltiin pää saatu tyynyyn kuului teinipojan reippaat hyvän yön toivotukset ranskaksi, osoitettuna sekä madamelle että herralle. Meille oli tarkoitettu, kun ketään muita ei ollut mailla eikä halmeilla.

Hyvä yöpymispaikka, jos ei ole 12 vuodessa muuttunut... ihan kylän keskustassa.

  • Vieras
  • Vs: Puskaparkki
    « Vastaus #16 : 18.03.2014 kello on 09:36 »
    Sen verran vielä kyselisin, että onko koskaan ollut mitään murtoyrityksiä tms. Ajattelin lähinnä sitä, että koska auto on myös työpaikan toimisto ja mukana kalliit läppärit, tulostimet yms, niin mietityttää tuo. Siis tietenkään Pohjoismaissa en nyt usko mitään pystyryöstöjä villin lännen malliin pistoolilla uhaten ja kun itekin olen ei-niin-pieni-mies, niin ihan heti ei päälle käydä, mutta onhan tuolla kaikenlaista kurkistelijaa liikkeellä.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:24.05.2021 kello on 17:34
    Vs: Puskaparkki
    « Vastaus #17 : 18.03.2014 kello on 09:42 »
    Sen verran vielä kyselisin, että onko koskaan ollut mitään murtoyrityksiä tms. Ajattelin lähinnä sitä, että koska auto on myös työpaikan toimisto ja mukana kalliit läppärit, tulostimet yms, niin mietityttää tuo. Siis tietenkään Pohjoismaissa en nyt usko mitään pystyryöstöjä villin lännen malliin pistoolilla uhaten ja kun itekin olen ei-niin-pieni-mies, niin ihan heti ei päälle käydä, mutta onhan tuolla kaikenlaista kurkistelijaa liikkeellä.

    No en minä niitä näkyville jättäisi. Suurin riski joutua ryöstetyksi on kuitenkin silloin kun et ole paikalla ihan samalla tavalla kuin henkilöauton kohdalla.

    Suurin osa varkaista haluaa kuitenkin välttää kiinnijäämistä, niin ei ne turhia riskejä ota nekään.