Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Ens kuussa puolaan!

<< < (17/21) > >>

kaarina:
(Sivuraiteille sen varran, että vaikka alla olevasta linkistä pääsee lukemaan mielenkiintoisen tankkauskokemuksemm e Venäjältä, olemme ehdottomasti menossa uudestaan, ja monta kertaa!

http://kaarinankaravaanikulkee.blogspot.fi/2014/03/asuntoautolla-venajalle-syysloma-2013.html)

t.Kaarina

kimi:
Minulla on kanisteri autossa ja matka on onnistunut mikäli en ole joutunut siinä olevaa polttoainetta käyttämään. Tuli mieleen  että, viime kesänä ostettu sisältö varmasti on syytä korvata uuteen lähiaikoina.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 26.03.2014     kello on 22:28 ---Minulla on kanisteri autossa ja matka on onnistunut mikäli en ole joutunut siinä olevaa polttoainetta käyttämään. Tuli mieleen  että, viime kesänä ostettu sisältö varmasti on syytä korvata uuteen lähiaikoina.

--- Lainaus päättyy ---
Ihmetten kyllä jotta miksi...
Ainoa käyttötarkoitus lienee pulassa olevan auttaminen. Mulla on autossa oikein "varatankki", joskin senkään varoitusvalo ei kovin usein ole syttynyt.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 26.03.2014     kello on 20:44 ---Mielenkiinnolla odotan Diplomaatin reissuraporttia kesän jälkeen. Ohjeita on runsaasti, saas nähdä miten halvalla reissu toteutuu. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Halvasta en tiedä mitään,mutta jos kohtuudessa pysyy rahan käyttö,niin ok Thumb

K.E.V:
Tähän asti polttoainetta on saanut joka maasta. Hinnat ei niin paljon poikkea toisistaan että alkaisin jotain   haisevaa kanisteria autoon tai vaunuun ottamaan. Saati jostain pöntöstä lotraamaan suppilon kanssa tankkiin.
Tietenkin tankkaan esim Virossa tankin täyteen (en Suomessa) ja sitten otan aina mittarin alkaessa näyttämään tarvetta.
Luottokortti on toiminut niin Albaniassa kuin Romaniassa, missä ei siellä maksettu käteisellä.
Noista hintaeroista maitten sisällä. Sehän on aina ja jokapaikassa tunnettua että moottoriteillä maksaa, markettien pihalta halvimmalla tai moottoritien rinnakkaiselta "vanhalta tieltä" , ei siinä mitään uutisarvoa ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View