Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Automaattivaihteinen asuntoautossa

<< < (2/5) > >>

Duster:
Sanoisin ettei ole automaatin voittanutta matkailukulkimessa Thumb

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 12.03.2014     kello on 12:39 ---Sanoisin ettei ole automaatin voittanutta matkailukulkimessa Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Tuollaisella lähtökohdalla mekin olimme kesällä 2008 mutta silloin automaattia ei saanut Ducatoon kuin 3 litraiseen ja sekin olisi ollut vain se robottivaihteisto josta oli jo keväällä -08 ulkomaisilta foorumeilta hiukan huonoja kokemuksia.

Vai johtuiko ne huonot kokemukset vain mun huonohkosta englannista jossa käytin kääntäjää apuna.  ;D oli miten oli mutta aika negatiivisia kommentteja matkailuautotoimitt ajat tuosta Ducaton robottivaihteistost a ovat antaneet.

Kyllähän se automaattivaihteist o kuuluisi olla joka autossa mutta kyllä sitä vaan on itse tuossa Adriassa ne vaihteet vaihdeltava.

Automaatti on nykyaikaa.  ;)

88k5:
Kun mileipiteitä viljellään, omani on; niin kauan kun raajat toimivat, niin polkimia ja vispilää hoidan itse  :laugh: :laugh:
Katsotaan sitten iäkkäämpänä, jos tilanne muuttuu..  8)

Muistelen lukeneeni "testeistä", etteivät nuo matkakulkineiden tomaatit yllä hlöpiiliien mukavuustasolle.. oliskohan ECU/PCM aika "tunnoton" kuormalle, ja säädetty (fiatin tehtaala) kompromissiksi 2tn ja 3.5tn välille - eikä sen jälkeen koskettu  ::) Tuolla täyskuormallahan me aina mennään..

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 12.03.2014     kello on 12:39 ---Sanoisin ettei ole automaatin voittanutta matkailukulkimessa Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Tuohon ei valitetavasti ole vielä itselläni varaa, mutta tuossa käyttis-sitruunassa perinteinen tomaatti sopii siihen kuin nenä päähän Thumb

Jepukka:
Kepin hämmentäminen ei todellakaan haittaa. Edellinen henkilökulkine ranskalainen pastilli oli tomaatti ja suurin ropleema itsellä oli kun autoa saattoi vaihtaa kaksi kertaa päivässä > omasta kulkineesta rouvan kauppakassiin. Pari kertaa tuli rynkytettyä kaupan pihaan nelonen silmässä ja ihmettelin että mikähän tässä on kunnes tajusin painaa kytkintä ja vaihtaa pienemmälle....  :D

Taidan käydä Jyväs-caravanilla koeajamassa jotain. Ei se varmasti hassumpi laite ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View