Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Automaattivaihteinen asuntoautossa
Duster:
Sanoisin ettei ole automaatin voittanutta matkailukulkimessa Thumb
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 12.03.2014 kello on 12:39 ---Sanoisin ettei ole automaatin voittanutta matkailukulkimessa Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tuollaisella lähtökohdalla mekin olimme kesällä 2008 mutta silloin automaattia ei saanut Ducatoon kuin 3 litraiseen ja sekin olisi ollut vain se robottivaihteisto josta oli jo keväällä -08 ulkomaisilta foorumeilta hiukan huonoja kokemuksia.
Vai johtuiko ne huonot kokemukset vain mun huonohkosta englannista jossa käytin kääntäjää apuna. ;D oli miten oli mutta aika negatiivisia kommentteja matkailuautotoimitt ajat tuosta Ducaton robottivaihteistost a ovat antaneet.
Kyllähän se automaattivaihteist o kuuluisi olla joka autossa mutta kyllä sitä vaan on itse tuossa Adriassa ne vaihteet vaihdeltava.
Automaatti on nykyaikaa. ;)
88k5:
Kun mileipiteitä viljellään, omani on; niin kauan kun raajat toimivat, niin polkimia ja vispilää hoidan itse :laugh: :laugh:
Katsotaan sitten iäkkäämpänä, jos tilanne muuttuu.. 8)
Muistelen lukeneeni "testeistä", etteivät nuo matkakulkineiden tomaatit yllä hlöpiiliien mukavuustasolle.. oliskohan ECU/PCM aika "tunnoton" kuormalle, ja säädetty (fiatin tehtaala) kompromissiksi 2tn ja 3.5tn välille - eikä sen jälkeen koskettu ::) Tuolla täyskuormallahan me aina mennään..
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 12.03.2014 kello on 12:39 ---Sanoisin ettei ole automaatin voittanutta matkailukulkimessa Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tuohon ei valitetavasti ole vielä itselläni varaa, mutta tuossa käyttis-sitruunassa perinteinen tomaatti sopii siihen kuin nenä päähän Thumb
Jepukka:
Kepin hämmentäminen ei todellakaan haittaa. Edellinen henkilökulkine ranskalainen pastilli oli tomaatti ja suurin ropleema itsellä oli kun autoa saattoi vaihtaa kaksi kertaa päivässä > omasta kulkineesta rouvan kauppakassiin. Pari kertaa tuli rynkytettyä kaupan pihaan nelonen silmässä ja ihmettelin että mikähän tässä on kunnes tajusin painaa kytkintä ja vaihtaa pienemmälle.... :D
Taidan käydä Jyväs-caravanilla koeajamassa jotain. Ei se varmasti hassumpi laite ole.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta