Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Automaattivaihteinen asuntoautossa
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 12.03.2014 kello on 14:23 ---Pari kertaa tuli rynkytettyä kaupan pihaan nelonen silmässä ja ihmettelin että mikähän tässä on kunnes tajusin painaa kytkintä ja vaihtaa pienemmälle.... :D
--- Lainaus päättyy ---
Vaarallisempaa se on startata sitä manuaalia automaagin jälkeen, tomaatissa kun ei tartte kuin avainta kääntää. Ja tuon kun teet man.vaihteisella niin sehän on justiinsa tallin seinässä tms. kun se hyökkää startilla välittömästi eteenpäin :-X
matson1:
se on moro
kun autoa laitoin niin olin sitämieltä että keppivaihteet pitää olla. no mieleinen auto löytyikin ja se oli automaattivaihteine n....3.0 kone vm 09
nyt mitä sillä olen ajellut niin en kaipaa käsivaihteista, olen kyllä tuohon automaattiin tyytyväinen, vaikkakin se ei vaihda niin pehmeesti kuin mersun automaatti, auto on siis fiat ducato maxi 3.0
Haapaniemen Paroni:
Kestää siinä,kun kuorma autossa,kunhan käytää järkeä kovilla pakkasilla... Elikkä antaa käydä tyhjä käyntiä jokin aikaa jotta lootan öljy notkisty ja vähän lämpeää,joka myös koskee henkilöautoja ;)
Rölli:
Ei varmaan taija mun tarttee hirveesti kommentoija.. mutt melko outo tapaus täytyy olla ett mulle manuaali tulee...
autossa pitää olla moottori ja vaihteisto.. ei mikkää ratasloota .. vapaa suomennos jenkeistä
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 12.03.2014 kello on 15:50 ---Ei varmaan taija mun tarttee hirveesti kommentoija.. mutt melko outo tapaus täytyy olla ett mulle manuaali tulee...
autossa pitää olla moottori ja vaihteisto.. ei mikkää ratasloota .. vapaa suomennos jenkeistä
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta