Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Huijauslasku yrittäjille

<< < (7/7)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: jartsa - 14.03.2014     kello on 18:29 ---4ntti:lle niin siis 200 euron alennus sillä lahjakortilla joka maksoi 200 euroa + alv eli lasku oli melkein 250€.
Mulle myös muutaman kerran tullut arpoja mutta ovat lopettaneet lähettämisen kun olen laittanut nätisti roskiin ja ollut hiljaa koko arvoista

--- Lainaus päättyy ---
Eikös ne arvat kannattais avata ennen roskiin panoa... ;D

perho-ukko:
Roskapostia tulee,niin postilaatikkoon,kuin nettiinkin,viisainta on sivuttaa mokomat,roskakoriin!

RR:
Kyllä ne roskasoitot on selvästi vähentyny, kaipa niillä on tiedostoon jo laitettu mun numeron kohalle lisätiedoksi "m**kku". Ymmärrän toki että tekevät vain työtään mutta niinhän minäkin yritän.

Yhdestä tabletteja myyvästä firmasta soittivat ainakin 6 kertaa. 3.4. ja 5. kerta sanoin ystävällisesti että jättävät rauhaan. Kuudennella kerralla repes p*rse.

Jartsa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.03.2014     kello on 21:31 ---Eikös ne arvat kannattais avata ennen roskiin panoa... ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ei omatunto salli  :o

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.03.2014     kello on 14:05 ---Joo, ja jotku "firmat" lähettää pyytämättä arpoja, joissa on mukana yksi parin euron voitto ja lasku jolla arvat voi maksaa ;D

--- Lainaus päättyy ---

Juu, joku caravanjärjestö kans lähettää niitä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View