Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Huijauslasku yrittäjille
arska100:
http://www.yrittajat.fi/fi-FI/paakaupunkiseudunyrittajat/tiedote/pksy-kooste/saitko-oudon-laskun-ala-soita-tahan-numeroon-2
Itse sain tänään kanssa. Just mietin ilmoittaisiko poliisille..
Jartsa:
Itse sain eilen...laitoin s:postilla reklan ja tänään vielä soitin SY:lle ja sanoivat että sieltä on laitettu jo pyörät pyörimään ja ei kuulemma tähän hätään tartte muuta tehdä.Jos jatkossa tulee laskua niin sitten asiaa poliisille.(muista säilyttää reklamaatio)
Ei ole kauaakaan kun taistelin directan kanssa loppuun asti :laugh:
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: jartsa - 11.03.2014 kello on 15:02 ---Itse sain eilen...laitoin s:postilla reklan ja tänään vielä soitin SY:lle ja sanoivat että sieltä on laitettu jo pyörät pyörimään ja ei kuulemma tähän hätään tartte muuta tehdä.Jos jatkossa tulee laskua niin sitten asiaa poliisille.(muista säilyttää reklamaatio)
Ei ole kauaakaan kun taistelin directan kanssa loppuun asti :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Ok. Täytyypä laittaa reklaa.. Mulla tuo lasku ei ole millään tavalla oikeanlainen.. Thumbd
Jartsa:
Minulle soittivat tammikuussa ja aloittivat et teidän yrityksellä on tiedot ollu viime vuoden yritysrekisterissä ja jatketaankos sitä tänä vuonna...no ei ole ollut sen directan ekan laskun (4-5 vuotta sitten) jälkeen missään maksullisessa palvelussa mun yritystä...sanoin siitä ja siihen totesi että varmaan vanhaa tietoa ja lupasi sen poistaa...no tässä siitä poistosta lasku ;D .Ei näistä paljoa kannata ressiä ottaa
Mulle laskua tuli 434,00 euroa ja purkuaika 26.2 2014-28.3 2014 eli onhan siinä purkamisessa mennyt aikaa :P
Edit. Oletko muuten vieraillut tuolla www.yritysrekisteri .com
angrybird:
Btw, ei ole kyseinen operaattorikaan ihan viaton huijaukseen. Kun antaa ja sallii tuollaisen petkutuksen, tietämätön ei voi olla operaattori asiasta, mutta kun saa sen oman siivunsa puheluista niin mitä välii! Itse tappelin liki 2,5 vuotta operaattoria vastaan, huijauspuheluista yritti laskuttaa. En maksanut!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta