Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

minkäs laisia elokuvia orgilaiset katselee tai mikä on se suosikki ?

<< < (2/3) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 21.03.2011     kello on 18:01 ---Minä tykkään katsella toimintaelokuvia silloin kun on aikaa ja haluaa rentoutua. Nytkin tallennettu kymmeniä kuvia Elisa viihteellä.

--- Lainaus päättyy ---

täällä yx kans tykkää niist räiskeist ja paukkeist nyt onkin tullut 007 ihan kiitettävästi ... itse en jaksa niit enään katsoa , kun nekin niin kuin  kaik muukin tv ohjelmat tulevat 100x uusintan , jot ulkoa ne jo osaa ... tuos viihtees taitaa olla sentän jotain uutuuksiakin , joita sit taas viitsis katsoa ... mut on välil hyvä leputtaa silmiäkin ja seurata näit kotimaisii elokuvii pysyy hyvin kärryil vaix olis  silmät kiinni  ;D ;D ;D

jamppu76:
toiminta ja komediaa ja vanhat länkkäri elokuvat ja piiretyt

Turhan Höpöttäjä:
Kotimaiset elokuvat -50 ja -60 luvulta, lähinnä lapsuuden maisemien vuoksi. Ja länkkärit, jos joskus sattuu vielä tulemaan. Toisaalta suosikki on Tuntematon sotilas ja piirretyissä Maantiekiitäjä. ::)
Ne väkivallan ja tappamisen opastamiseksi tehdyt elokuvat, klo. 22.00:n kahta puolen ei kiinnosta.  ???

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 21.03.2011     kello on 13:58 ---itse rakastan noit vanhoi kotimaisii elokuvii ... niis on niin kiva katsella , mitä oli sisutus ja muoti siihen vanhaan hyvään aikaan  ...noo-oo tietty tauno palo saa tänkin  sytämmen viel väräjää , kuin uiseampi muukin mies noist vanhoist elokuvist .. :)

--- Lainaus päättyy ---

Taunosta en nyt tiedä.? Mutta nuo
vanhat kotimaiset elokuvat kyllä katson.

Ja sitten nuo uusinnat. :(

Näyttäisivät uusintana vaikka Valehtelijoiden klubin,
se olisi minun mieleen.

Knaus-90:
Äksönii pitää olla, sitten tulee,luontoelokuvat/dokumentit.
sarjoista C.S.I.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View