Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
minkäs laisia elokuvia orgilaiset katselee tai mikä on se suosikki ?
sipu:
itse rakastan noit vanhoi kotimaisii elokuvii ... niis on niin kiva katsella , mitä oli sisutus ja muoti siihen vanhaan hyvään aikaan ...noo-oo tietty tauno palo saa tänkin sytämmen viel väräjää , kuin uiseampi muukin mies noist vanhoist elokuvist .. :)
LMC-99:
Joka vuosi sama Väinö Linna ja tuntematon sotilas ,olisko jo 50 kertaa katsottuna..kait se sitten on suosikkini :-\
Taidan jättää seuraavat väliin ja vaihtaa kanavaa, olisko ehdotuksia.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 21.03.2011 kello on 14:02 ---Joka vuosi sama Väinö Linna ja tuntematon sotilas ,olisko jo 50 kertaa katsottuna..kait se sitten on suosikkini :-\
Taidan jättää seuraavat väliin ja vaihtaa kanavaa, olisko ehdotuksia.
--- Lainaus päättyy ---
mä ihan kokeilin viimevuon , minkälaisen vierotusoireen saan , kun en sitä katsonut ja pitää sanoa , et henkiin jäin ;D ;D ;D
LMC-99:
Itse asiassa tuo TV katselu on jäänyt vähälle, kun ja jos sieltä tulee jotain mielenkiintoista, niin joko vaimo tai sitten lapset (tytöt) 12 v ja 16v katselevat heitä kiinnostavia sarjoja ,joten joudun siirtymään taka vasemmalle tai talliin..kun emme omista kuin yhden telkkarin :-[
mjo33400:
Minä tykkään katsella toimintaelokuvia silloin kun on aikaa ja haluaa rentoutua. Nytkin tallennettu kymmeniä kuvia Elisa viihteellä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta