Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Ford Mondeo 2.0 Tdci 140 powershift
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 10.03.2014 kello on 16:44 ---Hobby 650. Ei kaikkein kevyimmästä päästä.
--- Lainaus päättyy ---
Mutta ei varmaan paras ajo nautinto,talla pohjassa ja turha sanoa,että pinta kaasulla..Ja painoa oli?
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 10.03.2014 kello on 16:51 --- Mutta ei varmaan paras ajo nautinto,talla pohjassa ja turha sanoa,että pinta kaasulla..Ja painoa oli?
--- Lainaus päättyy ---
Ei valittamista. Vuono norjan mäetkin meni ihan mukavasti. Painoa tuossa vaunussa on 1900 kg.
Talla pohjassa on turha ajaa kun meni pienemmälläkin ihan kivasti. Vaikka nykyisessä vetoautossa on yli 400 hv enemmän niin silti olen sitä mieltä että Mondeon ominaisuudet ovat hintaansa nähden aivan loistavat.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 10.03.2014 kello on 18:16 ---Ei valittamista. Vuono norjan mäetkin meni ihan mukavasti. Painoa tuossa vaunussa on 1900 kg.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Talla pohjassa on turha ajaa kun meni pienemmälläkin ihan kivasti. Vaikka nykyisessä vetoautossa on yli 400 hv enemmän niin silti olen sitä mieltä että Mondeon ominaisuudet ovat hintaansa nähden aivan loistavat.
--- Lainaus päättyy ---
Oma massa vai konaismassa? Sama kun laittas fiat 127 perään vaunun jonka massa on 1600kg,ja kokonais massa 2000kg,uskoo ken uskoo ;D ;D
K.E.V:
^
Ehe ehe ???
ihaa:
Jos Cayenne mies sanoo Mondeon olevan hyvä vetoauto niin kyllä minä Tiplomaattinakin sen sitten myös uskoisin. Eihän se nyt niin voi vaan mennä että Volvo on se ainoa ja oikea vetoauto.
Eihän tässä kohta muuta voi kun olla vastailematta niin kuin suurin osa tekee ja ;D hissukseen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta