rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Konttorituolin kohtalo.  (Luettu 2546 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Konttorituolin kohtalo.
« : 21.03.2011 kello on 11:46 »
Sunnuntaina kun poika oli kylässä niin sai istuttua mun tuolin hajalle. Rullaosan keskeltä putki ylöspäin murtui, ehkä pienen keinunnan takia. Tai sitten heikkouttaan. Tuoli oli noin pari vuotta vanha ja nyt se on entinen.

Tänään sitten tuolikauppaan ja nyt on uusi kotona. Tuntuu tukevalta ja on tehty konttorikäyttöön. Maskun kaupasta hain moisen. Sama kuin kuvassa, mutta musta väriltään. Ei ollut muuta tarjolla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
  • Kulkija
Vs: Konttorituolin kohtalo.
« Vastaus #1 : 21.03.2011 kello on 12:36 »
Ostin aikanaan halvan tuolin, joka palveli lyhyen ajan. Tarina jokseenkin sama, mutta särjin sen itse.

Matkan varrella hieman tuunailtu 30 -luvun työtuoli ei mene rikki, jos nyt ei ole hirveän mukavakaan. Vaan jos isoisälle ja isälle kelpasi niin kelpaa mullekin.
« Viimeksi muokattu: 21.03.2011 kello on 14:23 »

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Vs: Konttorituolin kohtalo.
« Vastaus #2 : 21.03.2011 kello on 13:19 »
Mulla myös oli aikoinaan puurunkoinen tuoli tässä, mutta vaimon ehdotuksesta tuli se sitten vaihdettua. Ja tietenkin ns. halpatuoliin. Pari kertaa siihen hain uusia pyöriä alle kun murtuivat.

Toivottavasti tämä nyt ostamani kestää hieman pidempään. Oli noin neljä kertaa kalliimpi kuin edellinen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Konttorituolin kohtalo.
« Vastaus #3 : 21.03.2011 kello on 13:45 »
Mulla myös oli aikoinaan puurunkoinen tuoli tässä, mutta vaimon ehdotuksesta tuli se sitten vaihdettua. Ja tietenkin ns. halpatuoliin. Pari kertaa siihen hain uusia pyöriä alle kun murtuivat.

Toivottavasti tämä nyt ostamani kestää hieman pidempään. Oli noin neljä kertaa kalliimpi kuin edellinen.

pitkää ikää tuolille , sekä tulis istuvalle ja  leppoisia istuma hetkiä sinne uuteen tuoliin  :) :) :)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Konttorituolin kohtalo.
« Vastaus #4 : 21.03.2011 kello on 13:54 »
Mää ostin aikoinaan Viitasaaren Cassasta semmoottisen halpatuolin, se kesti pari viikkoa kunnes romahti allani (yksi jalka poikki), onneksi ei itelle käynyt kuinkaan. No jakkara vaihtoon ko. liikkeeseen kun kerran takuuta kin antoivat, seuraava kesti n. 3 viikkoo ja taas jalka poikki. No ei kun romun kaa liikkeeseen vaatimaan rahoja takas (sanoin samalla että siihen pitäis laittaa painoraja), sanoivat ettei oo tullu ko yx jakkara takas, johon mie et se taitaa olla se miun palauttama jost jalka on poikki, sain rahani takas

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Konttorituolin kohtalo.
« Vastaus #5 : 21.03.2011 kello on 14:04 »
Mää ostin aikoinaan Viitasaaren Cassasta semmoottisen halpatuolin, se kesti pari viikkoa kunnes romahti allani (yksi jalka poikki), onneksi ei itelle käynyt kuinkaan. No jakkara vaihtoon ko. liikkeeseen kun kerran takuuta kin antoivat, seuraava kesti n. 3 viikkoo ja taas jalka poikki. No ei kun romun kaa liikkeeseen vaatimaan rahoja takas (sanoin samalla että siihen pitäis laittaa painoraja), sanoivat ettei oo tullu ko yx jakkara takas, johon mie et se taitaa olla se miun palauttama jost jalka on poikki, sain rahani takas

jopa oli heikkoi tuolei  taitaa koko erä olla sekundaan... :( :( :( :(

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Konttorituolin kohtalo.
« Vastaus #6 : 21.03.2011 kello on 14:05 »
jopa oli heikkoi tuolei  taitaa koko erä olla sekundaan... :( :( :( :(

Tai sitte se ol tarkootettu kakaroille, ei miehille :D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Vs: Konttorituolin kohtalo.
« Vastaus #7 : 21.03.2011 kello on 14:19 »
Tai sitte se ol tarkootettu kakaroille, ei miehille :D

On muuten yleinen ilmiö, että läheskään kaikki myyjät eivät ilmoita tuolien painorajaa. Maskusta mistä tämän tuolin ostin, oli myös konttorituoleja joissa painoraja oli 60kg.

Tämän osalta ei kuulema ole. Saa nähdä kun poika tulee taas käymään ja istuu siihen. Painoa miehellä noin 150kg. Ja pituutta sen verran, että mä saan katsoa ylöspäin. :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Konttorituolin kohtalo.
« Vastaus #8 : 21.03.2011 kello on 14:23 »
On muuten yleinen ilmiö, että läheskään kaikki myyjät eivät ilmoita tuolien painorajaa. Maskusta mistä tämän tuolin ostin, oli myös konttorituoleja joissa painoraja oli 60kg.

Tämän osalta ei kuulema ole. Saa nähdä kun poika tulee taas käymään ja istuu siihen. Painoa miehellä noin 150kg. Ja pituutta sen verran, että mä saan katsoa ylöspäin. :D


onpa hyvä , et sul tuolin testaaja on omast takkaa ... saat sit uuden tilalle , jos tuo ei kestä  ;D ;D ;D

  • Vieras
  • Vs: Konttorituolin kohtalo.
    « Vastaus #9 : 21.03.2011 kello on 15:41 »
    Muovirattaat hajoaa sekä verhoilu repeää..meillä on sellainen rattorin penkin mallinen tuoli nuorisolla johon olen vaihtanut vanhasta mutta laadukkaasta konttorituolista metalliset rattaat alle ja on kestänyt  monia vuosia... :)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:24
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Konttorituolin kohtalo.
    « Vastaus #10 : 21.03.2011 kello on 17:26 »

     Ja pituutta sen verran, että mä saan katsoa ylöspäin. :D
    Etkös sinäkin ole lähelle kaksmetrinen ??? :D.

  • Vieras
  • Vs: Konttorituolin kohtalo.
    « Vastaus #11 : 21.03.2011 kello on 17:33 »
    Mulla on kuvanmukainen tuoli tietsikan edessä.
    Sisällä joustimet niin on mukava istua.

    Ikää tuolilla vasta sata vuotta ja uuden
    veroinen. Näitä ei myydä ikeassa. ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Konttorituolin kohtalo.
    « Vastaus #12 : 21.03.2011 kello on 18:16 »
    vesako ... luulen , et oot just tuon entisöinyt .. on niin uuden näkönen ja hieno .. väritkin niin passelit ...  :)

  • Vieras
  • Vs: Konttorituolin kohtalo.
    « Vastaus #13 : 21.03.2011 kello on 18:21 »
    vesako ... luulen , et oot just tuon entisöinyt .. on niin uuden näkönen ja hieno .. väritkin niin passelit ...  :)

    Kahdeksan vuotta sitten. ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Konttorituolin kohtalo.
    « Vastaus #14 : 21.03.2011 kello on 19:34 »
    Etkös sinäkin ole lähelle kaksmetrinen ??? :D.

    tuot ihmettelen itsekkin ... miten pitkä poika dorol lainkas onkas .. jos pitää katsoo pää kenos .. meikkä ei sit näkis hänt lainkas pään yltä , paitsi  kuin parinmetrin pääst , ku ei tuot pituut... jos ei älliikään tullu sillo aikoinas saatuu , kun muut oli niis jonois , jois niit jaattiin   ??? ???...   ;D ;D ;D