Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Kokemuksia Kabe Smaragd vaunusta vm -13
iso-juuso:
Viimeistelyn laatu on pitkälti samaa kuin edellisessä vuotta aiempaa vuosimallia edustaneessa Classic 520 vaunussa: siis kehnoa. Yläkaappien ovet vinksottelevat hieman eri suuntiin, ja ovien väliset raot eivät ole tasaleveitä. Hyttysverho istuu oven ympärillä vähän vinossa. Vessanovi on kiskoillaan vinossa, eikä sulkeudu kunnolla. Puuosien kulmat eivät täysin istu niitä vasten oleviin osiin, sielä täälä kulmat hieman törröttelevät tai osien välillä on pieniä rakoja.
Osasin tuota tietenkin odottaa edellisen vaunun ja messuilla nähtyjen esittelyvaunujen perusteella, joten en ole pettynyt.
Valoja istuinryhmässä on vakiona liian vähän, tarvinnee itse askarrella lisää.
Korkeasta otsasta huolimatta vaunu oli kevyt ja vakaa vetää. Kontrast edelliseen oli suuri, liekö classicin akseli saanut kolarissa kuitenkin jotain vauriota?
Vessassa olevaa pyyhekuivainta en ole saanut toimimaan.
Eilen iltasella vaunullle askareilta palatessa oli lämmintä enää 13 astetta ja pannu pimeänä. Oli polttanut lasiputkisulakkeen piirilevyltä. Nyt toimii taas mutta miksi se niin teki?
Yöksi laitoin lämpötilaksi 18 astetta ja petipäädyn lämpöanturin ohjaamaan pannua. Klo 6 heräsin siihrn, että vaunussa oli 13 astetta lämmintä. Alde oli päällä, ja kertoi iloisesti rttä anturin lämpötila on 18. Vaihdoin istuinryhmän lämpöanturille, ja vaunu lämpeni 18 asteeseen. Vaihdoin petipäädyn anturille, ja se sanoi nyt 23 astetta.
Aiempina öinä anturi oki toiminut oikein. Ja nyt, tätä kirjoittaessa petipäädyn anturi näyttää suunnillern samaa lämpötilaa kuin istuinpäädynkin. Miksi se noin teki?.
iso-juuso:
Ja sama ohjauspaneelissakin on sama ongelma kuin edellisessäkin Kabessa uutena, jota korjaamo ei osannut korjata. Jos harmaavesisäiliössä on vettä, paneeli näyttää tyhjää sekä harmaavesisäiliölle että vesisäiliölle. Vika johtui edellisessä siitä, että vesi maadoitti pinnan tason mittaamiseen tarkoitetun metallipiikin tyhjennysventtiilin kautta lattian sisällä olevaan metalliin, mikä sekoitti paneelin.
Miten mulla voi olla kaksi samaa vaunua, jossa on sama harvinainen ongelma? Vai eivätkö muut kabevaanarit käytä vaunujensa harmaavesisäiliötä?
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 10.03.2014 kello on 08:23 ---Ja sama ohjauspaneelissakin on sama ongelma kuin edellisessäkin Kabessa uutena, jota korjaamo ei osannut korjata. Jos harmaavesisäiliössä on vettä, paneeli näyttää tyhjää sekä harmaavesisäiliölle että vesisäiliölle. Vika johtui edellisessä siitä, että vesi maadoitti pinnan tason mittaamiseen tarkoitetun metallipiikin tyhjennysventtiilin kautta lattian sisällä olevaan metalliin, mikä sekoitti paneelin.
Miten mulla voi olla kaksi samaa vaunua, jossa on sama harvinainen ongelma? Vai eivätkö muut kabevaanarit käytä vaunujensa harmaavesisäiliötä?
--- Lainaus päättyy ---
Mullakin oli vähän saman tyylinen vika harmaanvedensäiliön näytössä. Korjattiin aluksi tuo maadoitus mutta ei ollut vaikutusta, todettiin että anturissa vika joka vaihdettiin takuuseen. Nyt toiminut ok..
seijantie:
:'( Otan osaa.Olen useassa yhteydessä ihmetellyt niitä "hyviä"vaunuja jotka jo uudesta on viallisia. :'(. Minulla oli solkku uutena ostettu jossa tuollaisia samoja ongelmia tuon asennusten ja toimintojen kanssa.Nyt minulla on uusi cabby josta poksahti kiertovesipumppu ja 12v pistoke telkkarille polttaa sulakkeen.Muuten vaikuttais laadukkaalta,katsotaan nyt kesän jälkeen.Toistaiseks i ei tapetit roiku mistään. 8)
arska100:
Näkyy olevan merkistä riippumatta aina jotain pientä korjattavaa uudesta asti... Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta