rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Voi ku olis bentsiini halvempaa  (Luettu 17832 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Voi ku olis bentsiini halvempaa
« Vastaus #15 : 9.03.2014 kello on 17:10 »
Mun mielestä ei kantsis dieselöidä;- siit tulis vähän niinkuin eunukki-vehkeet olis muttei pelitä :D

S...tana,isolohko käyntiin ja äijillä ympärillä alkaa heti nöpöttään!!!!!!! Paitti sill kommarill joka potki taxidrivereillään pikkukiviä tuulipuku tiukassa ja manailee ettei tollaisia saa olla,mun ransiitti on pal paremp :D :D :D :D :D :D :D   t migel
Thumb Just näin ;) :D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #16 : 9.03.2014 kello on 17:28 »
Ohase pensaloneen hhhhhhöpinä hienoo kuunnella.. va tuu sieki migeli ees kerran käymään ouluss volvos kans ni saattasit aatellella mitä tekee kymmenen litran säästö sataselle.. ainaki mä aattelen jott autoll täytyy voida ajaakki..
ei se diisselin hinta vaa pienempi kulutus.. varsinni noiss vehkeiss

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
« Vastaus #17 : 9.03.2014 kello on 17:41 »
Ei kun puukaasulle vain niin ei mitään veroja kun muutoskatsastus hoidetaan oikein .
Onko tuo sitten erikoisauto vai mitä siellä rekisteriotteessa lukee

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #18 : 9.03.2014 kello on 17:47 »
Ohase pensaloneen hhhhhhöpinä hienoo kuunnella.. va tuu sieki migeli ees kerran käymään ouluss volvos kans ni saattasit aatellella mitä tekee kymmenen litran säästö sataselle.. ainaki mä aattelen jott autoll täytyy voida ajaakki..
ei se diisselin hinta vaa pienempi kulutus.. varsinni noiss vehkeiss
Se on tämä harrastus mitä on jos lähdetään liikentees niin minun mielestä saa viedä polttoainetta mita vie ;)Sama kun viinapullon ostossa jos tekee mieli.niin tuleehan se ostettua makso mitä makso ;) :D