Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kysy mitä vain
sipu:
oliko tääl jo joku tietsikka palsta ...jos vois kysel tähän ihmeeseen eli tietokoneeseen liityvii jutskii ?
saa vaihtaa tän kyssärin paikkaa ,mut mikä nyt on vialla ,kun katsoin noi virukset / haittaohjelmat ja kone sanoi , et haittaohjelma löytyi , eilen löysi viruksen .. sit piti käynnistää jostain jostain, joka ne poisti .. pääkyssäri ois
et eikö tään koneen turvat sit hoidakkaan noit viruksii ja haittaohjelmii ... sit viel on piste siin kohtaa mis on et automaattinen putsaus .. no ei vaan sit näköjään ol putsannu .. ku piti tuot homaa ite hoitaa ??? sit tarkistin onk turvat kunnos .. niin näyttäis tän koneen mukaan olevan ??? mä taas niin ulkon näist koneist :o :o ??? ::) , mut jos joku ny osais jottain selkoo tuost mun txt saada niin et vois jotain vastat.... niin..... niian ja kumarran kiitosten kera ... :)
moon:
Kysyn: Mistä tehdä pöytälevy? Taivasalle jäävä pöytä, putkijalat, pyöreä, halkaisija noin 70 ja tulee saamaan mosaiikkikuorrutuks en. Mutta siis mistä pohja sille mosaiikille, eli mistä tehdä itse pöytä?
Alan:
Betonista, kunnon raudoitus ja hyvin sekoitettu massa. :D
Alan:
Onko kukaan asennuttanut vaunuun kaasutoimista vesipoileria? Onko järkeä ja mitä maksaa suunnilleen. Ikävää olla puskassa ilman lämmintä vettä.
Paras toki olisi, että olisi molemmat; eli jättäisi tuon sähkökäyttöisen.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: moon - 22.03.2011 kello on 17:50 ---Kysyn: Mistä tehdä pöytälevy? Taivasalle jäävä pöytä, putkijalat, pyöreä, halkaisija noin 70 ja tulee saamaan mosaiikkikuorrutuks en. Mutta siis mistä pohja sille mosaiikille, eli mistä tehdä itse pöytä?
--- Lainaus päättyy ---
Osta valmis kaivonkansi.
Siis valettu betoninen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta