Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kysy mitä vain

<< < (5/12) > >>

seppoko:
Mistä löytyisi ohjelma, jolla voi tehdä kuvaruudusta kopioita? Osasta ruutua?

Ilmainen tietenkin!  ;)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 21.03.2011     kello on 22:31 ---Yhtä ehdotin, ei kelvannut. Syytä en tiedä ::)

--- Lainaus päättyy ---

On mulla Picasakin. Se vaan haluaa päivittää itteään koko ajan. Voisi siihen kai perehtyäkin, vaan kun haluaisi kuvakoon muuttamiseen ja pikkueditointiin yksinkertaisen ohjelman, ei muuta. Siksi tuommoinen irfanview on haussa.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.03.2011     kello on 23:22 ---vaan kun haluaisi kuvakoon muuttamiseen ja pikkueditointiin yksinkertaisen ohjelman, ei muuta.

--- Lainaus päättyy ---

Picasassa valitset kuvan, ja valitse "vie" niin se kysyy minkä kokoisena jne.. Tai sitten suoraan vapaalla rajauksella.
Kuvan muokkaus käy kanssa, suoristamiset, punasilmät, valkotasapainot, jne...

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 21.03.2011     kello on 23:15 ---Mistä löytyisi ohjelma, jolla voi tehdä kuvaruudusta kopioita? Osasta ruutua?

Ilmainen tietenkin!  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Tätä mä käytän. Toimii ihan mukavasti. Et sitten ole käynyt Linkkikirjastossa katsomassa. >:(

http://www.webtree.ca/newlife/printkey_info.htm

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.03.2011     kello on 23:22 ---On mulla Picasakin. Se vaan haluaa päivittää itteään koko ajan. Voisi siihen kai perehtyäkin, vaan kun haluaisi kuvakoon muuttamiseen ja pikkueditointiin yksinkertaisen ohjelman, ei muuta. Siksi tuommoinen irfanview on haussa.

--- Lainaus päättyy ---

Kuvakoon muuttamiseen on yksinkertainen ohjelma PIXresizer. Minä käytän sitä kun tarvitsee esim. infoon ja/tai orgiin pienentää kuvakokoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View