Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kysy mitä vain
seppoko:
Mistä löytyisi ohjelma, jolla voi tehdä kuvaruudusta kopioita? Osasta ruutua?
Ilmainen tietenkin! ;)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 21.03.2011 kello on 22:31 ---Yhtä ehdotin, ei kelvannut. Syytä en tiedä ::)
--- Lainaus päättyy ---
On mulla Picasakin. Se vaan haluaa päivittää itteään koko ajan. Voisi siihen kai perehtyäkin, vaan kun haluaisi kuvakoon muuttamiseen ja pikkueditointiin yksinkertaisen ohjelman, ei muuta. Siksi tuommoinen irfanview on haussa.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.03.2011 kello on 23:22 ---vaan kun haluaisi kuvakoon muuttamiseen ja pikkueditointiin yksinkertaisen ohjelman, ei muuta.
--- Lainaus päättyy ---
Picasassa valitset kuvan, ja valitse "vie" niin se kysyy minkä kokoisena jne.. Tai sitten suoraan vapaalla rajauksella.
Kuvan muokkaus käy kanssa, suoristamiset, punasilmät, valkotasapainot, jne...
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 21.03.2011 kello on 23:15 ---Mistä löytyisi ohjelma, jolla voi tehdä kuvaruudusta kopioita? Osasta ruutua?
Ilmainen tietenkin! ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tätä mä käytän. Toimii ihan mukavasti. Et sitten ole käynyt Linkkikirjastossa katsomassa. >:(
http://www.webtree.ca/newlife/printkey_info.htm
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.03.2011 kello on 23:22 ---On mulla Picasakin. Se vaan haluaa päivittää itteään koko ajan. Voisi siihen kai perehtyäkin, vaan kun haluaisi kuvakoon muuttamiseen ja pikkueditointiin yksinkertaisen ohjelman, ei muuta. Siksi tuommoinen irfanview on haussa.
--- Lainaus päättyy ---
Kuvakoon muuttamiseen on yksinkertainen ohjelma PIXresizer. Minä käytän sitä kun tarvitsee esim. infoon ja/tai orgiin pienentää kuvakokoa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta