rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Tablettiin kartta/tekstinkäsittelyohjelma hakusessa, tarve ensikesänä.  (Luettu 2705 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:10
Kuten aihekkin kertoo, tarve olisi karttaohjelmalle joka toimii tabletissa ilman nettiä ulkomailla ja tekstinkäsittelyohj elma jonka tekstin voi tallettaa joko tabletin muistiin tai tabletin muistikortille ulkoinen kiintolevy ei ole poissuljettu tallennusvälineenä. Niin ja tuo teksti täytyy olla siirrettävissä wordiin/edelleen blogeihin ym.vastaaviin kohteisiin.

Noista ohjelmista olen valmis maksamaankin jonkin verran kunhan ne ovat hyviä/toimivia, ilmaisohjelmat tahtoo olla semmosia raakileita.

Karttaohjelma olisi nykyisen Garmin navikan lisuke...

Ei tietenkään navikoitiohjelmakaa n pahitteeksi olisi, sillä 10":seen on helpompi nähdä pidempää matkareittiä . . .

Tällähetkellä tablettina 7" Asus Nexsus 32 gikasella kiinteellä muistilla ilman korttipaikkaa/kameraa, webkamera löytyy kylläkin. Ajatuksena olisi ensikesälle 10":n tabletti ehkäpä sim korttipaikalla ynnämuilla herkuilla . . .

Kassotaan mitä tarjotaan . . .
« Viimeksi muokattu: 3.08.2013 kello on 10:50 »

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:22.11.2025 kello on 19:59
Tuolla toisella foorumilla kerroin omasta laitteestani ja valitsemastani karttaohjelmasta.
Meillä jokaisella omanäkoisemme tarpeet, joten en omasta puolestani lähde suosittelemaan mitäänohjelmaa erityisesti.

• Matkailija
  • Viimeksi paikalla: 7.01.2022 kello on 09:20
  • Solifer 500L -84

Tuolta löytyy ohjelma joka ei tarvi nettiä ja on ilmainen karttapäivityksinee n http://navigatorfree.mapfactor.com/en/

• Vieras
  • Moro

Kait sulla on tuossa tabussa androidi käytössä??
    Jos on niin itse käytän tekstinkäsittelyssä tätä..:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.infraware.polarisoffice4&hl=fi
    Ymmärtänee tehdä kaiken mitä Mikkisoftan Officekin ja varmaankin on käytettävissä tällä tehdyt filut Officessakin ilman ongelmia.
    Joskus olen matkustellu googlemaps navigaattorilla omalla Samsungin tabletilla..On se hienoa katsoa isosta näytöstä reitin etenemistä.
    Suurta kokemusta ei ole miten osaa kohteeseen.Taisi kerran erehtyä kun tuolla erämaassa etsin työmaata..
    Ja molemmat on siis ilmaisia koska minä en juuri maksa mistään ohjelmasta..

• Vieras
  • Minulla ipadissä on Pages, ihan ok ja siitä voi siirtää wordiin tekstit. Blogiin siirtämistä en ole kokeillut.
    https://itunes.apple.com/de/app/pages/id361309726?mt=8

No, tuo kartta juttu on vähän ongelma kun paljo vielä me naapurimaissa liikutaan ja silloin ollaan ilman nettiä.
    Kyllä GoogleMaps kartta näkyy kauemppaa ja näkee oman sijainninkin sillä. Jos nettiyhteydessä tarkentaa tietyn alueen ihan katunakymälle se näkyy sitten ilman nettiäkin mutta ilman nettiä sillä ei voi reittejä tehdä.
    Meillä on Navigon ja siinä sitten kartta kyllä toimii ilman nettiä. Minusta siitä karttojen katsominen on erinlaista kuin vaikkapa GoogleMapsista. Kartan suurentaminen ja pienentäminen toimii Navigossa hitaammin, vähän tökkien. Navigon navigaattorina on parempi kuin TomTom.

Nämä asiat ovat varmasti makuasioita, mistä ja millaisestä tykkää.  ;)