rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Köyhät asuntoautoilijat  (Luettu 13376 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:55
  • Lempäälä
Vs: Köyhät asuntoautoilijat
« Vastaus #75 : 14.06.2025 kello on 21:25 »
Paremminhan sulla menee kun työikäisillä!
  Ei nytkään kovin hyvin, kun täksi kesäksi ajateltu homma siirtynee ensi kesäksi? Onneksi--koska reilut puolitoista kuukautta olen kulkenut kyynärsauvoilla.
Joltain nuorelta tarvitsevalta on.
  Mulla on luulo että harva nuori työtön voi tehdä minun 1500-2000 €/vuosi hommaani? Johon vaaditaan aika paljon "leluja", että kokemusta, koska joutuu tekemään "omasta päästään"ja hankkimaan aineet. Kysynnän lähes olemattomuuden vuoksi, tuntipalkkanikin jää alle ohjepalkkojen reilusti.
  Eläkeläisten työn tekoon on monia syitä:
  - ei viihdy kotona eikä kapakassa.
  - säästää vanhuuden varalle, jotta sukulaisten ei tarvii ostaa arkkua, voi mennä halutessaan yksityiseen sairaalaan.
  - säästää perikunnalle.
  -voi pistää voita ja makkaraa enemmän leivän päälle.
  -voi harrastaa karavaanailua, tai muuten matkailla. Kuten minä.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:31
« Vastaus #76 : 14.06.2025 kello on 22:54 »
  Ei nytkään kovin hyvin, kun täksi kesäksi ajateltu homma siirtynee ensi kesäksi? Onneksi--koska reilut puolitoista kuukautta olen kulkenut kyynärsauvoilla.  Mulla on luulo että harva nuori työtön voi tehdä minun 1500-2000 €/vuosi hommaani? Johon vaaditaan aika paljon "leluja", että kokemusta, koska joutuu tekemään "omasta päästään"ja hankkimaan aineet. Kysynnän lähes olemattomuuden vuoksi, tuntipalkkanikin jää alle ohjepalkkojen reilusti.
  Eläkeläisten työn tekoon on monia syitä:
  - ei viihdy kotona eikä kapakassa.
  - säästää vanhuuden varalle, jotta sukulaisten ei tarvii ostaa arkkua, voi mennä halutessaan yksityiseen sairaalaan.
  - säästää perikunnalle.
  -voi pistää voita ja makkaraa enemmän leivän päälle.
  -voi harrastaa karavaanailua, tai muuten matkailla. Kuten minä.

Aika huonoa bisnestä, jos on noin vaativaa, eikä siitä voi rahastaa kunnolla.

Listan tekosyistä vain viimeinen on perusteltu harrastuksen kalleuden vuoksi. Muiden osalta voi todeta, että nykyisten ikäluokkien eläkkeelle siirtyneen pitää olla kerännyt tarpeeksi massia itsensä elättämiseen ja perikunta tehköön itse oman omaisuutensa. Muutakin harrastusta on kuin työnteko.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:41
  • Knaus Eifelland
« Vastaus #77 : 15.06.2025 kello on 00:31 »
Aika moni harrastaa lajia perintörahoilla. 😉