Voisi luulla että perivät takaisin jos peruu liittymän.
Voisi luulla että perivät takaisin jos peruu liittymän.
Mulle sanoi kauppias kivijalkakaupassa, että heillä ei näy parhaat/viimeiset hinnat. Kannattaa soittaa suoraan aspaan. Ja tuossakin pitää saada oikeanlainen oletettu sinne aspan päähän. Toisilla aspoilla on itsellään jo sen verran nappeja kauluksessa, että tekevät heti sopparin ja toiset käyvät ensin kysymässä. Kannattaa kivijalassa kurkkia sinne tiskin alle, piilotettuja tarjouksia...
https://yle.fi/a/74-20096286 Saitko heti lahjakortin? Erikoista. DNAn "lahjakortti" vähennettiin suoraan ostoksen hinnasta Gigantin tiskillä. Elisan aspan mukaan DNA ei tule mikroa hakemaan. Elisan k-ryhmän lahjakortti toimitetaan myöhemmin. DNAn "lahjakortti" vähennettiin suoraan ostoksen hinnasta Gigantin tiskillä. Elisan aspan mukaan DNA ei tule mikroa hakemaan.Luuletko ettei DNA peri lahjakortin hintaa takaisin? Luuletko ettei DNA peri lahjakortin hintaa takaisin?Tuskin perään kyselevät. Millä takaisin perintä olisi perusteltu? Tuskin perään kyselevät.DNA:n pitkäaikaisena asiakkaana olen havainnut etteivät ne harrasta lahjoituksia liittymäsopimuksen perujille. Varmaan riippuu siitä miten kampanjan säännöt oli kirjoitettu.
Kyllä perintätoimisto ja asianajaja sekä ulosotto hoitaa jos siellä lukee että pitää maksaa takaisin. Voihan tietysti olla että kyseessä on Gigantin oma kampanja.
Meillä vaimon kanssa ollu DNA liittymät joissa joulukuun lopussa loppuu tarjoushinta. Otimme uudet liittymät Telialle ja ne tulevat voimaan kun vanha sopimus umpeutuu.Nyt ollaan jäämässä DNA:lle näillä näkymin. 15,99 €/kk olisi nyt 200mb Rajaton ja ilmainen mobiilivarmenne puoleksi vuodeksi. Elisa aikoi vielä soittaa alkuviikosta. Mites tuo mobiilivarmenteen siirto...?
Mulla on nyt Elisan mobiilivarmenne. Jos vaihdan vaikka DNA:lle, niin mitä toimenpiteitä varmenteen siirto toiselle operaattorille edellyttää? Mites tuo mobiilivarmenteen siirto...? Varmaankin pitää uudella operaattorilla aktivoida erikseen. Juuri aktivoin vaimolle DNA:n mobiilivarmenteen. 6kk/0€ sen jälkeen 2,01€/kk. Itsellä jo monta vuotta työnantajan piikkiin ollut.
Pannaanpa asia tännekin, kun en huomannut tätä otsikkoa. Vai tulikohan myöhemmin?
Lainaus Ostin bf-tarjouksena Telialta liittymän 4G rajaton hintaan 19,99 + 50€ lahjakortti. Mikähän on DNA:n vastaisku? Enpä usko, että pystyy vastaamaan kun olen harkinnut mobiilivarmennetta. Telialla se ei maksa lisää. Nyt kai DNA:lla on vielä viikko aikaa iskeä takaisin? Vai onko sillä helmikuuhun aikaa, kun nykyinen sopimus loppuu silloin. Minun peruutusoikeus (14 pv) kai loppuu ensi viikolla. Nyt ollaan jäämässä DNA:lle näillä näkymin.Ei pystynyt Elisa tuohon DNA:n tarjoukseen vastaamaan joten DNA on taas vuoden liittymänä. Otin jo mobiilivarmenteenki n käyttöön. |