Pysyypä neste tuoreena, kun sitä pikkuhiljaa vaihdetaan lisäyksillä.Lähipäivinä testataan nesteiden pakkaskestävyys
Pysyypä neste tuoreena, kun sitä pikkuhiljaa vaihdetaan lisäyksillä.Lähipäivinä testataan nesteiden pakkaskestävyys Voisitteko esitellä millä pumpulla olette pumpanneet nesteet alakautta vaunuun...
Pumppu voi olla 12 v, käsipumppu ja porakonepumppu... Olen selvitellyt asiaa jonkin verran; esim. porakonepumppuihin vaaditaan kierroksia 2000-4000 kierrosta minuutissa, jota akkuporakoneista ei hevin löydy... Saanko esim. merkin mallin ja mahdollisen butiikin mistä sen saa ostettua... Olen selvitellyt asiaa jonkin verran; esim. porakonepumppuihin vaaditaan kierroksia 2000-4000 kierrosta minuutissa, jota akkuporakoneista ei hevin löydy... Ryobi väittää kiertävänsä 2100/min. ^^ Meillä olleet porakone pumput ovat pienilläkin kierroksilla pumpaneet.
Aiotko vain täytää? Vai kierrättää vauhdilla? Josta aiemmin kirjoitin. ^^ Meillä olleet porakone pumput ovat pienilläkin kierroksilla pumpaneet. Vain täyttää jolloin nostokorkeus 3 m hyvin riittää ^^ Meillä olleet porakone pumput ovat pienilläkin kierroksilla pumpaneet. Mikä on porakonepumppusi merkki ja malli ja mistä olet ostanut tun pumpun? Liekö nyt sekaisin nosto- ja imukorkeudet?
Kylläpienilläkin kierroksilla määrätyillä pumpuilla saavutetaan 3 metrin nostokorkeus muttei imukorkeutta. Kun neste laitetaan alakautta tarvitaan pääosin nostokorkeutta ja suht vähän painetta. Mikä on porakonepumppusi merkki ja malli ja mistä olet ostanut tun pumpun? Kirppikseltä, ei mallimerkintää enää. Liekö nyt sekaisin nosto- ja imukorkeudet? Nostokorkeudesta ilmeisesti on kysymys, että saadaan neste järjestelmän täytyttyä nostettua paisuntasäiliöön... Onko sinulla ehdotusta pumpun mallista tai jopa merkistä.... Ompas vaikea valinta - aloituksesta jo kohta 4kk
Mikä tahansa porakone(ratas)pumppu käy.. mieluummin akkukoneella, niin ei pala "muovilaakerointi" kuivakiekoilla.. Mulla on vuosia vanha toiminut veneen vetolaitteen talveksi glykolisoinnissa: <linkki> Kunhan laittaa "siemenveden" pumppuu ennen päällepäräytystä, eikä käy kuivana.. pienillä kierroksilla sitten, jottei kavitoi kuplia (kertyvät sitten jonnekin). Ainakin mulla Fränkissä (alimmassa kohdassa tuplapohjassa) Alden T-kappale, jossa haara alas (10-13mm) tulpattu letkunpätkä. Saa helposti puristettua letkupihdeillä "kiinni", kun aika lötköä letkua. Joutuu tekee pumpun letkuille sovitteet. Yhtä hyvin pumppuna voi käyttää vaikka 12v äljynvaihtopumppua - lohkolämppäriasennu ksissa ollut toimiva kun kapean pillin tunkee moottorin vesikanavaan (jostain anturin/egr-reiästä) ja imaisee sopivan tyhjäksi.. Samoin takatallin oven kun avaa on tulppa nesteitä varten. Kerrotaanko lämmitysjärjestelmä n tilavuus käyttöohjeissa ? Jos kerrotaan, niin ehkäpä helpoin tapa olisi täyttö yläkautta ? Laskee alakautta liuosta pois ja samaa tahtia yläkautta lisää uutta liuosta poistuvan tilalle. Paisunta-astiallinen kerrallaan jos yksin täyttöä suoritat . . . Tarvittaessa sulkupihtejä käyttäen, paisunta-astiasta lukien kulkineen keulapuoli suljettuna/takapuoli suljettuna. Ja jos liuosmäärästä ei ihan kaikki vaihdu niin ei maailma siihen kaadu kun käyttää saman koostumuksen omaavaa liuosta. Tuon vaihdon voi tehdä monella eritavalla "väärin" ja silti järjestelmä jotenkin toimii . . .
Noin 8 litraa kuulemma lähtee pois....OLen ajatellut laskea alakautta nesteet pois, että saan helpoiten samalla 230 v kiertopumpun pöydälle, jotta saan vaihdettua konkan siihen(ääntää käydessään). Ja onhan nuo nesteet jo pitkälti toistakymmentä vuotta vanhat...joutaa vaihtaa.. Konkan vaihtoa varten ei tarvii nesteitä laskea pois. No onhan se pöydällä helppoa tehdä.
|