Vanhat oli kyllä jo aikalailla pehmeemmät kuin uudet ja toinen vuotanut kaasunsa ulos.
Mistä tiedät, että kaasut oli ulkona?
Sivuja: [1] Siirry alas
Vanhat oli kyllä jo aikalailla pehmeemmät kuin uudet ja toinen vuotanut kaasunsa ulos. Mistä tiedät, että kaasut oli ulkona? Tyhjä kaasuiskari ei palaudu takaisin, kun painaa sitä kasaan vaikka lattiaa vasten.
Ehjä nesteiskari ei myöskään palaudu, vaan jää pohjaan. Juuri noin....kaasuiskari n kaasujen katoamisen tietää jo siitä kun irrottaa toisen pultin auton seistessä pyörillään niin iskari pysyy mitassaan eikä ala venymään....
Uudessa iskarissa on työntövoimaa ja venahtaa heti täyteen mittaansa. On siinä joku kymmenen kiloa työntöä. Ja muuten kulahtaneen oli sitten neste tai kaasu tai kaksoisputkikaasu siitä että kun teet siihen nopeen pukkauksen päin maata niin iskarin kuuluisi melkoisen tehokkaasti vastustaa iskumaista painamista. Tuossa tuli vaihdettua mondeoon etuiskarit kun toinen oli alkanut vuotamaan niin alkoi epäilyttämään katsastuksen mittaukset.... katsastus antoi 81% vuotavalle iskarille. Irrotettuna sen vastus oli mitätön...ja keula oli pehmeen olonen. Uudet iskarit sisään, keulasta tuli tosi jäpäkkä....ja katsastusmittaus 80% eli prosentin huonompi kuin täysin lopussa olevalla... Ja auto nyt aivan erilainen ajaa möykyissä...kuin uusi. Sama ilmiö ja tulos oli fusiossa jossa takaiskarit olivat vuotaneet/märkiä. Boxerissa oli aivan liian jäykät Sacshin pumput takaiskareina omiin kevyisiin ajoihin. Takapää oli tönkkö ja nypytti ajossa.
Ostin motonetista Monroet ihan mallikohtaisesti, niin auton takapää alkoi ihan oikeasti joustamaan kun astinlaudalle asetin 110 kilon ruhoni. Paljon mukavampi ajella terveisiä. 🙂 Tyhjä kaasuiskari ei palaudu takaisin, kun painaa sitä kasaan vaikka lattiaa vasten. Neste siellä 'kaasuiskarissakin' on. Näin on....ellei ole tullut vartta pitkin ulos....kaasun perässä... tai ilman kaasua jos on vaan halpis eli nestevaimennin...
Näin on....ellei ole tullut vartta pitkin ulos....kaasun perässä... tai ilman kaasua jos on vaan halpis eli nestevaimennin...Neste siellä kaasuiskarissakin vaimentaa. Kaasu vaan estää nesteen vaahtoutumisen ja näin säilyttää vaimennustehon myös rajummassa ajossa. Sivuja: [1] Siirry ylös
|