Oli v mainen vaihtaa luukun kautta kun Sia purkaa pöntön irti.
Lähetetty minun IN2023 laitteesta Tapatalkilla
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Oli v mainen vaihtaa luukun kautta kun Sia purkaa pöntön irti. Lähetetty minun IN2023 laitteesta Tapatalkilla Mulla oli C250 eli sama kasetti. En koskaan puhallellut tyhjäksi eikä tullut vahinkoa. Onkohan tässä huolehdittava eri malliin? Mahtaako letkut irrota helposti? Olisiko tuohon mitään neuvoa, ettei rikota paikkoja. Työympäristö on hyvin epämukava, vessa ahdas. ---------------------- Jos joku lukee tätä ketjua myöhemmin, niin vastauksia on yo. linkin takana olevassa toisessa langassa. ![]() Olisi kiireapu nyt tarpeen. Se lähtö, jossa on ristikko sisällä, tulee magneettiventtiilin puolelle, eli tulopuolelle. Ilman oleva pytyn suuttimelle. Sama homma tänään uusiksi. Vaihdoin tuon takaiskuventtiilin. Oli vuotanut, pakkasvahinko varmaankin. Lemmareista oli puhetta. Sellaiset ei sovi takaiskuventtiilin lähtöihin oikein millään. Jatkossa lienee puhallettava paineilmaa tuloputkesta ja samalla huuhtelu päälle. Muuta keinoa en vedenpoistoon keksi. Korjaaminen on ikävää puuhaa. Jäykät letkut eii sovi kunnolla pytyn sisään ja paikka on erittäin ahdas. Sivuja: [1] Siirry ylös
|