Kun luki valmistuspaikan, specsit jne. Niin tietää että hyppää kauas citymaasturisegment istä.
Sivuja: [1] Siirry alas
Kun luki valmistuspaikan, specsit jne. Niin tietää että hyppää kauas citymaasturisegment istä.
ei tuolla taida olla mitään tekemistä noitten egonpönkityskaupunk i"maastureiden" kanssa.....tuo on KONE
Kun luki valmistuspaikan, specsit jne. Niin tietää että hyppää kauas citymaasturisegment istä. Näin minäkin ajattelin, kun nuo katsoin. Tuollaisellehan on ollut "tilausta" sen jälkeen, kun "Wanhan liiton" Land Rover Defender muuttui, miten sen sanoisi,urbaanimpaan olemukseen.Varsinki n britit ovat kaivanneet kestävää työautoa, joka hoitaisi ns. hommat ilman suurta määrää elektroniikkakikott imia. Globaalisti markkinoita varmaan löytyy niin pohjoismaista, kuin Afrikasta ja Australiasta....Jos vain ei tule jotain sellaista vastaan, mikä pilaisi alkulanseerauksen. Onhan tuossa sitä jotain... Sanoisko pirteää tuulahdusta menneisyydestä. Tuo varmaan tulee iskemään Citymaasturien saumaan loven, jos hinta osuu kohdalleen. Heh, tosta tulee ihan helvetin kallis kiessi. Tarkoitus olla lajissaan maailman paras. "Uutuus on suunniteltu alusta alkaen maailman parhaaksi maasturiksi ja sen kehitystarina on vailla vertaa." https://tekniikanmaailma.fi/ineos-automotivella-on-vain-yksi-tavoite-valmistaa-maailman-paras-maasturi-grenadier-on-tehtavaan-ainakin-muodollisesti-pateva-silla-se-on-kuin-ilmetty-land-rover-defender/ Defenderiä joutunut ajamaan työn puolesta paljon.
Aivan karmee ajettavuus maantiellä. Muuten hyvä. :-) Defenderiä joutunut ajamaan työn puolesta paljon. Mulla oli 109 tuumanen. Ei siis mikään Defender.... Ihan hyvä sillä oli ajaa, 80 km/h. Korvat sano, jotta ei kovempaa. Sivuja: [1] Siirry ylös
|