Onkos tuossa mallissa puhaltimen etuvastusta.?
Jos on niin saattaa olla lämpösulake rikki,?
www.ciroen-foorumi.com
Jos on niin saattaa olla lämpösulake rikki,?
www.ciroen-foorumi.com
Onkos tuossa mallissa puhaltimen etuvastusta.?
Jos on niin saattaa olla lämpösulake rikki,? www.ciroen-foorumi.com Onkos tuossa mallissa puhaltimen etuvastusta.? Mutta eikös puhallin pyöri suurimalla nopeudella vaikka etuvastus ois palanut? Mutta eikös puhallin pyöri suurimalla nopeudella vaikka etuvastus ois palanut? Tuohon en osaa vastata. Toisaalta niin luulisi mutta??? Onkos tuossa mallissa puhaltimen etuvastusta.?Luulisin siellä etuvastuksen olevan, koska teho on säädettävä. On niin pirun kylmä että olisi kätevämpi jos tietäisi vastuksen paikan. Kiitos linkistä, se ei nyt toimi, mutta kokeilen myöhemmin uudestaan. Luulisin siellä etuvastuksen olevan, koska teho on säädettävä. On niin pirun kylmä että olisi kätevämpi jos tietäisi vastuksen paikan. Kiitos linkistä, se ei nyt toimi, mutta kokeilen myöhemmin uudestaan. Laita täydelle teholle ja koputtele puhaltimen kylkeen. Jos lähtee pyörimään niin hiilet on loppu. Tossa. Pyörii suurimalla nopeudella vaikka etuvastus ois palanut. mut tässä jotain ohjetta
http://citroen-foorumi.com/index.php?topic=353.0 Luulisin siellä etuvastuksen olevan, koska teho on säädettävä. On niin pirun kylmä että olisi kätevämpi jos tietäisi vastuksen paikan. Kiitos linkistä, se ei nyt toimi, mutta kokeilen myöhemmin uudestaan. Google kysyy jostain syystä vai tarkoititko. sitä kun klikkaa niin aukeaa, ja sieltä näköjään löytyy ohjeet etuvastuksen paikasta ja vaihdosta. Vaihto ehtona on näköjään jokin transistori.? Tossa. Pyörii suurimalla nopeudella vaikka etuvastus ois palanut. mut tässä jotain ohjetta Jos olisin rääväsuu, niin sanoisin, kiitti vitusti. Mutta en sano, kun kiitos, nyt löytyi tiedot sitikalle. Tossa. Pyörii suurimalla nopeudella vaikka etuvastus ois palanut. mut tässä jotain ohjetta Hyvä, tuota juuri ajoin takaa. Siellä sitten vastaus no 1 ,Ilman ilmastointia olevat. Jos olisin rääväsuu, niin sanoisin, kiitti vitusti. Mutta en sano, kun kiitos, nyt löytyi tiedot sitikalle. Ole hyvä. Auta mua sitten joskus karavaani asioissa
*****
Google kysyy jostain syystä vai tarkoititko. sitä kun Mulla on Xsara, jossa on manuaali-ilmastointi. Sitä meni lämmitin täydelle kaksikin kertaa. Siinä huolto mainitsi jotain transistorista. Onneksi kumpikin kerta oli takuuaikana. Paljastui, että se transistori huollossa maksaa jotain 180-190€. +työ. Huh huh. Ole hyvä. Auta mua sitten joskus karavaani asioissaKyllä Veli Veljeä jeesii. Jos veli vain ossoo. Ole hyvä. Auta mua sitten joskus karavaani asioissa Juu. Ole hyvä vain.
*****
Tuossa olis nuoremmille elektroniika miehille bisneksen paikka,siellä on transistori ohjattu jännitteen säätö,mutta ei ne komponentit maksa juuri mitään,työ siinä maksaa (on nykyautoissa purettava puoli kojelautaa),mutta se mikä niistä pimahtaa,on se yksi "lituska",viimeinen transu !!
|