rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Viimeisin hankinta  (Luettu 1257294 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:55
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #6495 : 18.03.2025 kello on 16:53 »
Mä tilasin nopeusnäytön temusta seitsemällä eurolla, varmaan maanantaina pääsen sen testaamaan että näyttääkö se lähellekään oikeeta nopeutta. eipähän siin paljon hukkaan mene jos on ihan susi.
Valehtelin hinnan, se maksoikin huikeat 2,46€ eikä 7€. Hyvin toimii eli näyttää oikean nopeuden  ihan jetsulleen jos Maps ja naapurin Tom tomiin on uskomista.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:47
« Vastaus #6496 : 18.03.2025 kello on 18:08 »
Valehtelin hinnan, se maksoikin huikeat 2,46€ eikä 7€. Hyvin toimii eli näyttää oikean nopeuden  ihan jetsulleen jos Maps ja naapurin Tom tomiin on uskomista.
Mites tuon Temun kanssa pärjää...?

Olen kuullut kauhujuttuja, että alkaa pommittaa sähköpostia, kun sinne on kerran kirjautunut.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:55
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #6497 : 18.03.2025 kello on 19:17 »

Olen kuullut kauhujuttuja, että alkaa pommittaa sähköpostia, kun sinne on kerran kirjautunut.
No sähköpostin ja ilmoitukset saa  Temun asetuksista pois päältä. Mulla on tällä hetkellä tilauksen seuranta päällä. Toistakymmentä sp viestiä tuli paketista että missä paketti kulkee. .Jos ei niitä ota pois päältä niin kyllähän niitä silloin tulee paljon.
Nyt oli yksi väärä tuote lähetetty, tein reklamaation minuutissa ja valitsin hyvityksen seuraavaan tilaukseen, heti näkyi hyvitys summa profiilissani. Olis sen tililekkin saanut mutten 3€ viitsinyt sinne laitattaa. Eikä tavaraa tarvinnut palauttaa.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:02
  • Eläkeläinen
« Vastaus #6498 : 18.03.2025 kello on 20:10 »

Minä olen tehnyt monta tilausta Temusta eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia.
En tilaa sieltä mitään vaatteita tai kamoja joita ruuanlaittoon käytettäisiin kun käytetyistä lisäaineista ei ole varmuutta.
Yksi tilaus pitäisi taas lähipäivinä tehdä.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #6499 : 18.03.2025 kello on 20:14 »
No sähköpostin ja ilmoitukset saa  Temun asetuksista pois päältä. Mulla on tällä hetkellä tilauksen seuranta päällä. Toistakymmentä sp viestiä tuli paketista että missä paketti kulkee. .Jos ei niitä ota pois päältä niin kyllähän niitä silloin tulee paljon.
Nyt oli yksi väärä tuote lähetetty, tein reklamaation minuutissa ja valitsin hyvityksen seuraavaan tilaukseen, heti näkyi hyvitys summa profiilissani. Olis sen tililekkin saanut mutten 3€ viitsinyt sinne laitattaa. Eikä tavaraa tarvinnut palauttaa.
Ei minua ne tilauksen etenemiset sähköpostissa haittaa...

Lähinnä kartan kaikenlaista mainontaa ja tuputtamista. Ilmeisesti niitä ei sitten tule.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:17
  • Savo
« Vastaus #6500 : 20.03.2025 kello on 15:24 »
2 kpl helkama jekkua.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:40
  • Oululainen terwaporwari
« Vastaus #6501 : 20.03.2025 kello on 21:37 »
Siirryin pitkäaikaisesta asiakkuudesta DNA:lta Telialle.Tiedä sitten oliko mitään järkeä, mutta mielestäni dna:n asiskaspalvelu oli surkeaa,chattipoika lupas soittaa ja tehdä tarjouksen,no kolmeen vuorokauteen ei ole kuulunut mitään  :oKyse siis kännykkäliittymästä .

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:52
  • Kulkija
« Vastaus #6502 : 21.03.2025 kello on 07:25 »
Sisärenkaat toiseen sähköpyörään. On harvinainen koko 26 x 3,0". Larun pyörän nettikaupasta löytyi ja piti tyytyä milliä kapeampaan kuin tuoteselosteen mukaan sisärenkaan sopivuus oli. Autoventtiili on harvinaisempi näissä kuin vihoviimeinen Presta.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:33
  • Knaus Eifelland
« Vastaus #6503 : 22.03.2025 kello on 19:06 »
Pari kauko-ohjattavaa pistorasiaa ja parit älylamput.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:31
  • Retkeilijä
« Vastaus #6504 : 23.03.2025 kello on 11:51 »
BestPark yöpyminen 46egee kallista🤑😅

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:16.04.2025 kello on 15:02
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #6505 : 23.03.2025 kello on 12:16 »
BestPark yöpyminen 46egee kallista🤑😅
Kuuluuko jokin vierihoitoa hintaan🫣🫣🫣

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Retkeilijä
« Vastaus #6506 : 23.03.2025 kello on 17:15 »
Terveystiedon tunnilla liikunnanopettaja sanoi meille villeille: ettette pojat mitään naista tarvi kun teillä on kaksi tervettä ja vahvaa kättä :laugh: ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:45
« Vastaus #6507 : 24.03.2025 kello on 08:37 »
46euroo yö...tuo on vielä naurettavan halpaa.
Tuli käytyä eilen yksityisellä lääkäriasemalla ja käynti kesti about 1.5h ja maksoi inan vajaa 900 euroa. Ihanan kallista. No sai sillä reseptit 1 purkkiin buranaa ja yhteen panadolia.  Thumb
No siinä tuli taas muutaman vuoden vakuutusmaksut saatua takaisin....

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #6508 : 24.03.2025 kello on 08:44 »
46euroo yö...tuo on vielä naurettavan halpaa.
Tuli käytyä eilen yksityisellä lääkäriasemalla ja käynti kesti about 1.5h ja maksoi inan vajaa 900 euroa. Ihanan kallista. No sai sillä reseptit 1 purkkiin buranaa ja yhteen panadolia.  Thumb
No siinä tuli taas muutaman vuoden vakuutusmaksut saatua takaisin....
Amerikan meininkiä...

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Retkeilijä
« Vastaus #6509 : 24.03.2025 kello on 08:54 »
Tässä joku pv testaan 58 egen kämppäriä :laugh: Alkuunhan maksoi 70 siellä, jossain palstalla kehuttiin että kyllä kelpaa 70€ saunassa irvailla puskaparkkilaisia ;D :D  :laugh: