Lumiketjut. En vain tiedä miksi.Silloin kun ne on autossa niin koskaan ei tarvi mutta jos niitä ei ole niin varmasti olisi tarve jossain vaiheessa
On minullakin ollu nuo Thule ketjut monta vuotta mutta ikinä ei ole tarvinnut niitä.
Lumiketjut. En vain tiedä miksi.Silloin kun ne on autossa niin koskaan ei tarvi mutta jos niitä ei ole niin varmasti olisi tarve jossain vaiheessa On minullakin ollu nuo Thule ketjut monta vuotta mutta ikinä ei ole tarvinnut niitä. Tulipa haettua saksanseisojaan uusi sänky/sohva. Vanha oli ikea beddinge, hieman vikainen mekanismi ja jätti seinän viereen liikaa tilaa. Nyt otin Ikean Asarumin, saa seinään kiinni molemmissa asennoissa helppokäyttöinen. Vielä hieman modattavaa että menee lokasuojan päälle mahdollisimman alas.
Lähetetty minun SM-P605 laitteesta Tapatalkilla Silloin kun ne on autossa niin koskaan ei tarvi mutta jos niitä ei ole niin varmasti olisi tarve jossain vaiheessaTätä just ajattelin kanssa. Olen jo kaksi talvea pärjännyt ilman mutta tänään tuli joku aha elämys että entäs jos kuitenkin.. keskiseltä 24tuuman telkkari oli tarjouksella ,vanhan dikiboksi sano sopimuksen irti ,?
Lumiketjut. En vain tiedä miksi. Jos sitä harrastaa oikeasti matkailua, niin jonain aamuna voi olla 20cm lunta ja auratulle tielle 20km. On mukavampi, jos on ketjut alla. Jos sitä harrastaa oikeasti matkailua, niin jonain aamuna voi olla 20cm lunta ja auratulle tielle 20km.Minäkin hankin ketjut kun eräällä puskaparkkipaikalla tuli vaikeuksia. Hyvin pääsi sinne mutta yöllä alkoi satamaan ja kulkureitti pehmeni. Meinasi olla vaikeuksia päästä pois sieltä.Silloin totesin että ketjut voi olla joskus vielä tarpeen. Jos sitä harrastaa oikeasti matkailua, niin jonain aamuna voi olla 20cm lunta ja auratulle tielle 20km. Edelliseen minäkin suunnittelin noiden ostamista. Nykyisessä ei tarvitse. En kyllä osaa sanoakaan, miten ne paripyöriin viritettäisiin. Jos sitä harrastaa oikeasti matkailua, niin jonain aamuna voi olla 20cm lunta ja auratulle tielle 20km. Mikä tapa on se oikea harrastaa. Vaikka mainitsemasi aamuyllätys olisi meille täysin mahdollinen, en kuitenkaan pidä meidän matkailutapaa kaikille sinä ainoana oikeana. Meille se sopii ja hyvä niin Vasta kaksi Saako "Victron OS":sta helposti katsottua puhelimella esim. virran ja jännitteen, vaikka ihan sillälailla, että puhelin on samassa sisäverkossa? Saako "Victron OS":sta helposti katsottua puhelimella esim. virran ja jännitteen, vaikka ihan sillälailla, että puhelin on samassa sisäverkossa? Saa mikäli järjestelmä on varustettu jollain mikä mittaa ne. Esimerkkinä akkumonitori: Saa mikäli järjestelmä on varustettu jollain mikä mittaa ne. Esimerkkinä akkumonitori:Ok, kyllä pitää vakavasti alkaa miettiä yhden Raspin hommaamista. Ajatus oli vain ostaa BMV-akkumonitori, ja tässä sitä sitten ollaan Ok, kyllä pitää vakavasti alkaa miettiä yhden Raspin hommaamista. Ajatus oli vain ostaa BMV-akkumonitori, ja tässä sitä sitten ollaan Jos vain haluaa nähdä jännitten ja virran kännyllä, niin pelkkä bluetoothilla varustettu shuntti riittää. https://www.victronenergy.fi/battery-monitors/smart-battery-shunt Jos vain haluaa nähdä jännitten ja virran kännyllä, niin pelkkä bluetoothilla varustettu shuntti riittää. Juu, sitäkin katsoin, mutta tuli tuo BMV-700 laitettua. Kyllä se vähän taka-ajatuksena oli, että sen joskus saisi Raspiin laitettua kiinni. No sitten tietty seuraavaksi tulee ruuvitagit ja sitten ... ja ..... Pitää vähän ensin lueskella Venus OS- dokumentteja. Edelliseen minäkin suunnittelin noiden ostamista. Nykyisessä ei tarvitse. Mitsu Canterista kokemusta. Pistää vaan ketjut ulompiin takapyöriin, niin jopa taas kulkee. 😉 |