Ahaa! Ohitin onneksi paikan.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4887 4888 [4889] 4890 4891 ... 4913 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ahaa! Ohitin onneksi paikan.
Pyöräilty vaihteeksi kauppalan Viihdeuimalaan munasguuggeln pyykille😂
Loman jälkeen taas palattu töihin ja aamupäivällä jo alko siihen malliin vitu....aan et piti varata maaliskuulle seuraava reissu et on taas jotain mitä otottaa
Loman jälkeen taas palattu töihin ja aamupäivällä jo alko siihen malliin vitu....aan et piti varata maaliskuulle seuraava reissu et on taas jotain mitä otottaaKyllähän tuo matkan odottaminen kuuluu reissaamiseen,en tykkää yhtään yllätys lähdöistä vaikka niilläkin on ollut sika kivaa. Matkan odottaminen kruunaa kaiken . Loman jälkeen taas palattu töihin ja aamupäivällä jo alko siihen malliin vitu....aan et piti varata maaliskuulle seuraava reissu et on taas jotain mitä otottaa Minä olen vasta lähdössä, nopiaan sinä kävitkin. Ja varasin minäkin reissun taas, mutta jo helmikuulle. Molemmat paikkoihin, joihin asti ei viitti Hymerillä työssäkäyvä kesälomallaan ajella. No ostin minä laivaliputkin sunnuntaina, Kapellskär-Naantali juhannukselle kesäloman loppuun. Mennessä ei laivaa tarvihe. Siinä ne tuli kolme seuraavaa reissua kerrottua, neljäs ja viides on vasta suunnitelmissa. Todettu että komia talvinen päivä ja tehty takkaan valkeat.
Minä olen vasta lähdössä, nopiaan sinä kävitkin.Olishan siellä pidempäänkin viihtyny mutta kun työssäkäyvällä on rajallinen määrä vapaita niin itse olen sen miettinyt niin, että mielummin pimeänaikana lyhyempiä reissuja niin pääsee useemmin täältä pois Tyttären pojan tanssiaisia hänen koululla kävimme katsomassa. Siitä he lähtivätkin pormestarin tanssiaisiin. Aamusella treffasin yhden palstalaisen, kiitosta vaan.
Pyöräilty vaihteeksi kauppalan Viihdeuimalaan munasguuggeln pyykille😂Tuli testattua toi Kyrön maauimala oli ok ja mukavaa porukkaa vanhin oli 98 vuotias ja sanoi käyvänsä joka viikko,sopivasti sakkia taitaa tulla vaki paikaksi kun toi matkakin sopiva ,kiitti vihjeestä Hieronut autokauppoja parista ehdokkaasta, mutta nämä nykyset myyjät on ilman mitään valtuuksia tehdä mitään vaan aina pitää pomolta kysyä lupa, mikä myyjä se tuommoinen on ?
Hieronut autokauppoja parista ehdokkaasta, mutta nämä nykyset myyjät on ilman mitään valtuuksia tehdä mitään vaan aina pitää pomolta kysyä lupa, mikä myyjä se tuommoinen on ?Se on tissijuoppon pentu Se on tissijuoppon pentuTai pomo on mikromanageeraaja joka ei luota alaisiinsa. Kokemusta löytyy. Sai 75% osaston tekijöistä lähtemään. Ripustettu 18 kirjolohifilettä kylmäsavukaappiin
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4887 4888 [4889] 4890 4891 ... 4913 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|