|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1773 1774 [1775] 1776 1777 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Turvakahva asennettu, niin pääsee tuo mammakin könyämään autoon helpommin ja tulihan siinä samalla oven lisälukituskinSama homma olis edessä ! Vaihdettu kuskia, nyt nautiskellaan sitten täällä takana pöydän äärellä. Meillä tuo on muodustunut autokohtaiseksi. Vaimo ajaa omallaan, minä omalla ja yyli 90% asautolla. En tykkää istua kyydissä ja on hyvin harva jonka kyytiin edes suostun menemään varsinkin pidemmäksi matkaa. Asautossa minua ei tuolle paikalle saisi, joko pitkittäispenkille josta parempi näkyvyys ulos tai sitten meen ottamaan tirsat sänkyyn.
Kannettu tavaraa Petteri Punakuonoon.
Asautossa minua ei tuolle paikalle saisi, joko pitkittäispenkille josta parempi näkyvyys ulos tai sitten meen ottamaan tirsat sänkyyn. Riippuu autosta mutta en minä tätä takapenkiltä katsoen näkymää heikkona pidä, tässä näkymä kun pää on niskatuessa kiinni. ![]() Ja mukavahan se on välillä olla netissä ajon aikanakin, itse en osaisi autossa ottaa tirsoja, ehkä siihenkin tosin tottuisi mutta pysytään vyötettynä, jo etupenkkiläisten turvallisuuden tähden.
Maattu kipeenä vuoteessa,kon ukko riehuu hammassäryssä pihatöissä..((ja mä oon hulluu))
meneehän tämä 12v hääpäivä näinkii..
ihaa 14:16 Katselee aihetta Mitäs tänään tehty?.
Paikalla ihaa 14:16 Katselee listaa uusimmista viesteistä. Soot taas kahes paikas yhel aikaa..äijä on nopee ![]() Johtunee siitä kun puhelimeen/tablettiin tulee avattua uusi ikkuna ilman että poistaisin entisen..on niin helppoa vaan painaa orgin kuvaketta.
Ostettu KEV:ltä Intecin taittuvarunkoinen polkupyörä.Kiitos kaupoista Vaihdettu kuskia, nyt nautiskellaan sitten täällä takana pöydän äärellä.Minä en voi kun vaimolla ei korttia yhdistelmään ![]() Kiitti sulle että pidit pyörää varattuna.
Kiitti sulle että pidit pyörää varattuna.Eihän siitä mitään vaivaa ollut, kun tietää että ostajaehdokas tulee, niitä ehdokkaitakin on moneen junaan. Paljon katoaa matkalle ![]() Loviisassa tuli käytyä kahvilla laivarannassa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1773 1774 [1775] 1776 1777 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|