rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9768864 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.05.2024 kello on 21:12
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #15180 : 25.12.2013 kello on 00:05 »
Olen jo muutaman päivän pähkäilly mistä näiltä "joulusivuilta" löytyy näytä viimeiset lukemattomat viestisi.  :(

ihan sivun yläreunasta päivämäärän ja kellonajan alapuolella "lukemattomat/vastauksia"

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:00
« Vastaus #15181 : 25.12.2013 kello on 13:22 »
ihan sivun yläreunasta päivämäärän ja kellonajan alapuolella "lukemattomat/vastauksia"
Kiitos. Onpas aika huomaamaton. Tai pitäsköhän pestä lasit.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
« Vastaus #15182 : 25.12.2013 kello on 13:52 »
Herkuteltu ja huilattu, hain kulkineesta soittimen tikun ladatakseni musiikkia siihen....luettu lahjaksi saatua uutta Remestä (aika hurja se on), kohta syyvään taas kunnolla

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #15183 : 25.12.2013 kello on 15:33 »
Podettu iskiasta "Pyhällä maalla"  >:D

Ei onneksi sentään koko reissu ole mennyt pilalle.
Laskeuduttiin Tel Aviviin aikataulussa klo 03 sunnuntaina aamuyöstä. En olis muuten uskonut, että lentoyhtiö, jonka nimi on Turkish Airlines, hakkaa Finnairin 5-0. Jestas, hyvää ruokaa lentokoneessa. Onko se edes mahdollista???

No, ajettiin hotellille taksilla ja ainoa toive saada huone jo aamuyöstä. Pikkaisen  :( se seuraavassa Visa-laskussa kirpaisee, mutta päästiin nukkumaan ja puolilta päivin sunnuntaina aurinkoiselle rantakadulle kävelemään.
Pasin tytär Mira on asunut täällä lähes 6 vuotta. Töiden jälkeen tulivat poikaystävänsä Orenin kanssa tähän ja lähdettiin porukalla syömään ja tulipa siinä joku baarikin nähtyä.

Maanantaina oltiin liikenteessä ensin 5 tuntia. Mira tuli töiden jälkeen. Vaihdettiin nopeasti lämpimämpää vaatetta ja tehtiin toinen 5 tunnin kierros. Shoppailua, baareja, syömistä. Tää on siinä mielessä hieno paikka, että kukaan ei tyrkytä mitään eikä revi hihasta. Tuntuu turvalliselta!  :)
Käveltiin varmaan 10 km. Kävelynhän pitäisi tehdä hyvää iskiakselle ???

Eilen eli jouluaattona heräsin sitten rampana. Olen syönyt nuo hyvätkin päivät buranaa ja panadol fortea ohjeen mukaan. Mira oli saanut järjestettyä vapaapäivän. Mä jäin hotellihuoneeseen potemaan, kun lähtivät Pasin kanssa tutustumaan vanhaan kaupunkiin. Pystyin iltapäivällä taapertamaan rantabaariin välipalalle, jossa treffattiin.

Otettiin taksi ja ajettiin vävypojan perheen luokse syömään. Nuorella parilla on samassa pihapiirissä pikkuinen kaksio.
Pöytä notkui ruokaa; erilaisia alkupaloja täkäläiseen tapaan, kotitekoista pita-leipää, hummusta ja grillattuja lampaankyljyksiä, kanaa ja lihavartaita. Tuoreet mansikat ja muut jälkkärit lisäksi.
Hienointa oli nähdä, että Mira on taatusti hyvissä käsissä tämän lämminhenkisen, jemeniläistä alkuperää olevan perheen hoivissa!  :-*

Tää päivä on edelleen mennyt potiessa. Pasi lähti taksilla Miran työpaikalle (Mac-kosmetiikkaa) ja mä huilin. No, Pasi pärjää kyllä ja on ihan kiva, kun saavat aikaa kahdestaankin. Mira lähti Suomesta heti 18v täytettyään, eivätkä ole ehtineet missään välissä muodostaa isän ja aikuisen lapsen välistä suhdetta. Nuori pari oli kesällä 2 kk Suomessa, mutta se oli melkoista hässäkkää, monellakin tavalla.

Eli tässä mä makoilen suihkun jälkeen punaviinilasi käden ulottuvilla. En tiedä, tuleeko nuori pari vielä iltasilla tänne meidän kulmille, mutta jonnekin pitäisi könkätä syömään. Lento kotiin lähtee aamulla klo 9.50 ja kentällä pitäis olla kolmisen tuntia ennen sitä. Huoks!

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
« Vastaus #15184 : 25.12.2013 kello on 16:14 »
En olis muuten uskonut, että lentoyhtiö, jonka nimi on Turkish Airlines, hakkaa Finnairin 5-0. Jestas, hyvää ruokaa lentokoneessa. Onko se edes mahdollista???

Se ei paljoa vaadi että on Finnskin hakkaa.

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #15185 : 25.12.2013 kello on 17:53 »
Se ei paljoa vaadi että on Finnskin hakkaa.

Älä viitsi! Mä olen aina antanut itseni ymmärtää, että Finnair, Kiekkoleijonat ja Marimekko on alojensa parhaat!  ::)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:57
  • Savo
« Vastaus #15186 : 25.12.2013 kello on 17:58 »
Älä viitsi! Mä olen aina antanut itseni ymmärtää, että Finnair, Kiekkoleijonat ja Marimekko on alojensa parhaat!  ::)
Nuista muista en tiedä mutta finskin hakkaa kaikki muut lentoyhtiöt. ::)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
« Vastaus #15187 : 25.12.2013 kello on 20:57 »
Joulu huuverointi suoritettu, on niin iso ala että jaoimme alueen, minä sängyltä jääkaapiin kulmalle ja tuo parempi puolisko siitä ohjaamon reunalle  ::)  :-*  8)  :P

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #15188 : 25.12.2013 kello on 21:51 »
Käveltiin Pasin ja nuoren parin kanssa italialaiseen ravintolaan päivälliselle.  :)
Jestas, että hyvästeleminen on aina rankkaa. Maailmahan on nykyään pieni ja esim Facebookin kautta voi pitää yhteyttä joka päivä, mutta kyllä on hiukan surkea fiilis.
Terveisin äitipuoli, joka monta vuotta odotti, että Pasin tyttäret muuttaisivat mahdollisimman kauas...  ::)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:20
  • viva la France
« Vastaus #15189 : 25.12.2013 kello on 22:59 »
Sulateltu eli feliz navidad

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:22
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #15190 : 25.12.2013 kello on 23:12 »
Piti sytytellä lisää kynttilöitä, kun sähköt katkesivat. Onneksi olivat vain puoli tuntia poissa. Ehdin kuitenkin sammuttaa tietokoneet.

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:16
  • Epsoo
« Vastaus #15191 : 25.12.2013 kello on 23:25 »
Tänään on kävelty, kävelty, vököstelty, shoppailtu (tai siis oltu mukana), syöty. Huomenna kotimatkalle..

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.07.2024 kello on 22:50
  • Omasta mielestä oikeen mukava mies
    • Urheilua aktiiveille
« Vastaus #15192 : 26.12.2013 kello on 00:37 »
Kärsitty ja syöty lääkkeitä! Selkäkipu :(
Toissapäivänä töissä n. varttitunti täytyi vaikeassa etukumarassa ja kiertyneenä kytkeä yks anturi sekä näppäillä parametrit samaiseen laitteeseen. Tästä välilevyvaiva otti pahasti itseensä. Alkoi kiristyä hiljalleen ja tänään ei enää sukkia saanut jalkaan aamulla. Tottakai joulunpyhiksi :(
Nappia naamaan ja toivotaan parasta.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.11.2025 kello on 11:51
  • Hämeenperä
« Vastaus #15193 : 26.12.2013 kello on 01:11 »
Kärsitty ja syöty lääkkeitä! Selkäkipu :(
Toissapäivänä töissä n. varttitunti täytyi vaikeassa etukumarassa ja kiertyneenä kytkeä yks anturi sekä näppäillä parametrit samaiseen laitteeseen. Tästä välilevyvaiva otti pahasti itseensä. Alkoi kiristyä hiljalleen ja tänään ei enää sukkia saanut jalkaan aamulla. Tottakai joulunpyhiksi :(
Nappia naamaan ja toivotaan parasta.

Ihan on kuin omasta sairaskertomuksesta .
Perustetaan tukiryhmä Sirdalud 4mg. :)

No meillähän on tiedossa että vaiva menee ohi kun malttaa olla sopivasti.
Omaa laiskamadon synnintuskaa lievittää se, ettei edes huippukunto siis estä näitä vaivoja.
Jaksamista sinne, ja nyt kaikki lukemattomat kirjat syyniin.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.07.2024 kello on 22:50
  • Omasta mielestä oikeen mukava mies
    • Urheilua aktiiveille
« Vastaus #15194 : 26.12.2013 kello on 01:52 »
Sirdalud = Liskojen yöt. Ainakin minulle :)
Eivät siis sovi kun öistä tulee kauheita! Arcoxia, Norflex dual, Paracod ja Tradolan retard. Siinä mun "coctail", eli tuosta listasta popsitaan sen mukaan minkä tyyppinen ja kuinka kova kipu on. Ei tietysti kaikkia yhtäaikaa. Burana tai Paramax on näissä hommissa vain ajanhaaskaa. Onneksi sen jälkeen kun selkävikoihin sai varman diagnoosin, ei lääkkeistä ole tarvinnut vääntää enää sen koommin. Itsekin jo tietää mitä tarvii ja työterveyslääkäri tuntee tapauksen. Joten aina periaatteessa löytyy kaapista apua sen verran, että tällaisesta akuutista vaiheesta pääsee suunnilleen yli. Nopea kivunlievitys on tärkeää mun selän kanssa. Ei saa ehtiä menemään pahaan kramppiin, koska silloin kipu leviää ja äijä joutuu "telakalle" joksikin aikaa.

Toivottavasti menee muutamassa päivässä ohi, tai paranis ainakin sen verran että normi eläminen onnistuu lääkkeittä. Tosi ikäviä vaivoja!