Mä en kyllä tajunnunumeroa löytäny..no eipä,sillä niin merkitystä ole.
Paina vaikka tuota omaa tunnustasi tuossa vasemmalla ja katso osoiteriville

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3562 3563 [3564] 3565 3566 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mä en kyllä tajunnu Paina vaikka tuota omaa tunnustasi tuossa vasemmalla ja katso osoiteriville ![]()
Paina vaikka tuota omaa tunnustasi tuossa vasemmalla ja katso osoiterivilleMille?osoiteriville.. ainoa mitä sain aikaan ..niin tunaroin itteni sivustolta pihalle ![]() Kiitos mutt antaa olla ![]() Paina vaikka tuota omaa tunnustasi tuossa vasemmalla ja katso osoiteriville Älä paina, vie vaan hiiri nimen päälle... Osoite riviä kun klikkaa niin sieltä löytyy. 3740 on muistaakseni sun numero.
Mille?osoiteriville.. ainoa mitä sain aikaan ..niin tunaroin itteni sivustolta pihalle***** Tänään on tehty viimeinen näyttö kriteeristö lähihoitajan tutkintoon. Todistusta odotellen.
Tänään on tehty viimeinen näyttö kriteeristö lähihoitajan tutkintoon. Todistusta odotellen.Onnea kollega Onnea kollegakiitos ja kumarrus Uuniin tulet. Sähköyhtiöt kiittää. 3 vrk tänä talvena ollu sähköpatterit päällä. Sähköhella ei kertaakaan.
En löytänyt mistään, vaan tein. Kun avaat oman profiilisi, niin osoitekentässä on viimeisenä numero, jolla olet liittynyt jäseneksi. Sitä vaihtamalla saat tietää ko. numeroisen jäsenen nikkin. Olet num 18.En löytänyt tai sitten en ymärtänyt ![]() En löytänyt tai sitten en ymärtänyt 183
En löytänyt tai sitten en ymärtänyt Klikkaat omaa nikkiäsi tuossa vasemmalla, niin selaimen osoiteriville tulee jotakin ja siinä viimeisenä on numero monentenako olet liittyny. Hyvin on Paronin kanssa samaan aikaan rekisteröity
Paronin numero oli 183 ja rekisteröity 8.02.2011 kello on 11:42 Ja minulla oli numero 186 ja rekisteröity 9.02.2011 kello on 08:47 Pari on välissä, keitä lie ? Tästä on varmaan hyvä aloittaa ihan uusi keskustelu. https://karavaanari.org/index.php?topic=22330.new#new Pari on välissä, keitä lie ? Raato ja Pelsam. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3562 3563 [3564] 3565 3566 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|