Avantoon menossa, tällä kertaa öljylämmitteinen kiuas saunassa 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3521 3522 [3523] 3524 3525 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Avantoon menossa, tällä kertaa öljylämmitteinen kiuas saunassa
![]() Se olikin minä vastaan ulkomaalainen siellä käräjäoikeudessa. Ja heti vedettiin rasisti kortti pöytään.¨ miten on mahdollista, ettet tiennyt meetkö syytettäväksi vaiko todistamaan? pari kertaa itse olen ollut syytettynä(vaiko epäiltynä?) leivättömän pöydän äärellä, ja kyllä mulle oli jo kutsusta lähtien selvää mikä on paikkani. Tytär läx reissuun ja haimme kissat hoitoon. Nyt on peitetty kaiuttimet, siirretty irtotavara kaappeihin, irroitin äänivarren levysoittimesta jne
Pikku varautuminen tuhoihin ![]() ¨ No eihän sitä kaikkea voi muistaa ja papereitakaan ei kannata lukea, silmäthän siinä kuluu.
Kävin optikkoliikkeessä ja otin ns. tietokonelasit käyttöön.
Kysytkö isännältä, mitä saunassa oli möhlitty. Ilmeisesti tämä https://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/omakotitalon-saunassa-syttyi-tulipalo-raahen-lampinsaaressa-palo-tukahtui-suljettujen-ovien-takana-itsestaan/811765/
Kulkimen kierovesipumppu puuhasteluja.
![]() Läpäisty RDR2, joka pennin arvoinen peli.
Testattu uutta lumilinkoa pihassa ja sai lumi kyytiä.
Käytetty koiraa eläinlääkärissä ja saatu 6pvn antibioottikuuri.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3521 3522 [3523] 3524 3525 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|