Jarrukliineriä, paljon säälivämpi käynnistys kuin aasinpotkuilla.
Pitäs lapinmiehen nyt tuo tietää
Pitäs lapinmiehen nyt tuo tietää

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3208 3209 [3210] 3211 3212 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Jarrukliineriä, paljon säälivämpi käynnistys kuin aasinpotkuilla.
Pitäs lapinmiehen nyt tuo tietää ![]() Juurikin. CRC bräkleen,, eli jarrunpuhdistusaine . Syttyy kohtuu hyvin myös pakkasessa. Tuolla minä oon täräyttäny kelkankin kesän jälkeen tulille.
Halkomakonetta kokeilin, siinä puolen tunnin työn tulosonko tuo semmonen vauhtipyörällä toimiva mekaaninen kone, ainakin halkoläjästä ja ajasta päätellen oli.. onko tuo semmonen vauhtipyörällä toimiva mekaaninen kone, ainakin halkoläjästä ja ajasta päätellen oli..On ja ainakin ensituntumalta hyvä ostos Juurikin. CRC bräkleen,, eli jarrunpuhdistusaine . Syttyy kohtuu hyvin myös pakkasessa. Tuolla minä oon täräyttäny kelkankin kesän jälkeen tulille. No, ymmärsin sittenkin oikein... Kyllähän kaikki, mikä on painepullossa, yleensä syttyy, eli kaikkea muuta kun maalia voi käyttää! Paree kumminkin ostaa ihan ehtaa ainetta Palasin juuri Venäjältä Suomen puolelle. Mentiin perjantaina bussilla Pietariin kolme yötä Hotelli Moskovassa. Hotellissa oli aika kuormitettu Wi-Fi verkko, ei toiminut juuri mitenkään. Tuli kuitenkin tehtyä ensimmäinen reissu naapurimaihin ja samalla saatu sellainen kultuuripläjäys ettei ikinä vastaavaa. Toiveissa olisi olla kolmen maissa yöllä Oulussa.
Juuri palasin sairaalasta,jonne menin ambulanssilla.
Ilmeisesti viruksen aih.influenssa,johon liittyi oksentelua. Moninaisia kokeita otettiin,hyvä oli hoito.Huomenna selviää oliko tuo mitä tyyppiä.
Ajelin aidossa talvisäässä Kainuun korpimetsistä Kuopion kaapuntin iloihin.
Odoteltu kevättä ja yritetty löytää edullisia lentoja Malagaan autonhakureissulle. ..
Kuinka ollakaan. Lumitöitä lingon kera ja päälle kolalla hienosäätöä.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3208 3209 [3210] 3211 3212 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|