MITÄ![]()
![]()
Loppuviikko otamma sitten taas löysemmin.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 315 316 [317] 318 319 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
MITÄ Loppuviikko otamma sitten taas löysemmin. ![]()
Loppuviikko otamma sitten taas löysemmin. HUH jo säikähdin että mitä se nyt on alkanut höpöttään kun töitä ruvennut tekemään ![]() Vaihdettu 39 kolmihaarakoukkua uistimiin tulevan viikonlopun uistelua varten. Ensin uistimet puhdistettu ultraäänipuhdistime lla. On muuten eto värkki, puhdistaa silmälasit, rannekellot (vesitiiviit), korut ja kaikenlaiset muut pikkuesineet.
Eilen "löysin" vanhasta pöytäPC:stä kaksi tuuletinta. Tänään viritin toisen Truman suuttimen eteen vetämään lämmintä ilmaa auton ohjaamoon. Ainakin näillä keleillä tulee lämmintä ihan toiseen malliin vaikka ikkunoissa ei ollut eristyspeitteitäkää n. Mutta pakkasethan vasta ratkaisevat toimivuuden.
Toinen jäi vielä odottamaan löytyisikö sillekin paikka ja sähköä.
Eilen "löysin" vanhasta pöytäPC:stä kaksi tuuletinta. Tänään viritin toisen Truman suuttimen eteen vetämään lämmintä ilmaa auton ohjaamoon. Ainakin näillä keleillä tulee lämmintä ihan toiseen malliin vaikka ikkunoissa ei ollut eristyspeitteitäkää n. Mutta pakkasethan vasta ratkaisevat toimivuuden. Kukas se kerran kommentoikaan minulle että, hommaa Truma, eikä tarvitse puhaltimia viritellä.
Kukas se kerran kommentoikaan minulle että, hommaa Truma, eikä tarvitse puhaltimia viritellä. En minä vaan tiedä!! ![]() Kukas se kerran kommentoikaan minulle että, hommaa Truma, eikä tarvitse puhaltimia viritellä. Minä se taisi olla. Sinullahan on vesikiertoinen lämmitys ja olet sen oheen viritellyt puhaltimia.
Minä se taisi olla. Sinullahan on vesikiertoinen lämmitys ja olet sen oheen viritellyt puhaltimia. Enempi harrastusta se on ollut. Mutta se on nyt hyvä, niin puskassa, kuin piuhassakin. ![]() Maksettu ylimeno Helsingistä Tallinnaan kuun viimeiselle päivälle. Takastuloa en vielä mietikään.
Mä oon vaan ollu ja kuunnellu ku sattaa sattaa ropistaa enkä muuta oo tehnykkään ku tääl ny tulin käväsemmää ja meen sitte takas punkanpohjalle naattimaan satteen ropinasta......
Maksettu ylimeno Helsingistä Tallinnaan kuun viimeiselle päivälle. Takastuloa en vielä mietikään.Tule ens kuussa morjestamaan sinne porttugaliin ![]() Tule ens kuussa morjestamaan sinne porttugaliin kyllä nyt Risto hehkuttaa.. ![]() kyllä nyt Risto hehkuttaa..Kerrankin aurinko paistaa risu kasaan ![]() Meinaatkos Risto jäädä sinne etelään pitkäksikin ajaksi ?
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 315 316 [317] 318 319 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|