Talvikumit vaihdettu kulkimiin.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3062 3063 [3064] 3065 3066 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Talvikumit vaihdettu kulkimiin.
Käytetty Ducato huollossa Tampereella. Palvelu aina hyvää ja kohtuu hintaistakin mielestäni
Onneksi meilläpäin on pimeätä,märkää,tuulista ja kylmää. Sitten joskus jos sattuu ilimat meneen helteenkin puolelle niin voi se taas tuntua makosalta ![]() Niin,tännään . En oo saanu mitään aikaseksi ![]() Käytetty Ducato huollossa Tampereella. Palvelu aina hyvää ja kohtuu hintaistakin mielestäni Uteliaisuuttani kysyn, että kävitkö Italia Motorissa? Oli nimittäin ihan vimpan päälle fiksua toimintaa ja mukavia tyyppejä. Mulla oli vaan normi vuosihuollosta kyse, mutta jotenkin jäi fiilis, että sinne jos oikeaa vikaakin tulee korjattavaksi. Uteliaisuuttani kysyn, että kävitkö Italia Motorissa? Oli nimittäin ihan vimpan päälle fiksua toimintaa ja mukavia tyyppejä. Mulla oli vaan normi vuosihuollosta kyse, mutta jotenkin jäi fiilis, että sinne jos oikeaa vikaakin tulee korjattavaksi. Kerkesit ensin. Oisin esittänyt saman kysymyksen koskja tuosta olen todella paljon hyvää kuullut Checkinnejä.
Huomenna miljoonakaupungista toiseen, ja sieltä vähän pienempään paikkaan. Käy se tämä kulkeminen pelkän repunkin kanssa välillä, huoleton on hevoseton mies. Uteliaisuuttani kysyn, että kävitkö Italia Motorissa? Oli nimittäin ihan vimpan päälle fiksua toimintaa ja mukavia tyyppejä. Mulla oli vaan normi vuosihuollosta kyse, mutta jotenkin jäi fiilis, että sinne jos oikeaa vikaakin tulee korjattavaksi. Siellä olen käyttänyt niin kauan kuin Fiat merkkinen auto ollut. Pelastivat ekalla kertaa matkan jatkumisen vuonna 2009 kun muovinen kytkinpoljin hajosi. Saivat heti siltä istumalta pitkäaikaisen asiakkaan. Vaihdettu kahteen autoon ja yhteen peräkärryyn nastarenkaat. Saa yöpakkaset alkaa.
Pesty asunto-auton katto ja pikkuisen vahattu ja vedet poistettu söiliöstä ja putket puhallettu tyhjäksi.
Nostettu vene kuiville ja pesty pohja. Huomenna kausihuoltoon ja siitä talviteloille.
Menin varamaan huoltoa veneelle mutta ostinkin kaksi uutta ja aitoa jopoa yht. 150e sis alv ja kuitti
![]() Toinen pikkulasten potkupyörä ovh 99e ja toinen kolmivaihteinen 24" Jopo ovh 549e. Suoritin C1 ajotutkinnon entisen ABE kortin lisukkeeksi
![]()
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3062 3063 [3064] 3065 3066 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|