|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2555 2556 [2557] 2558 2559 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kiitos kutsusta mutta täytyy jättää toiseen kertaan. Tänään on tiivis ohjelma ja huomenna bussi lähtee klo 9.00 hotellilta. Asia kunnossa. Kutsu voimassa. Kävimme ( vaimo ) extempore'na Latviassa katsomassa paikallista elämää. Paluumatkalla tutustuimme mielenkiinnosta myös suomalaistenkin suosimaan alkoholimyymälään Viron / Latvian rajalla. Esim, suomalainen 1/2 litran Koskenkorva maksaa 6,90 euroa pullo. Kyllä siellä suomalaisetkin tekivät "kuormaa." Mm, erään pakettiauton perä lähes "raapi" asfalttia kun viimeistä alkoholilaatikkoa sijoiteltiin sisälle, noin karrikoidusti todettuna ![]() Me emme sijoittaneet centtiäkään alkoholiin. Me emme sijoittaneet centtiäkään alkoholiin.Hyvä Harri Meillä mummulassakin oli joskus tuollanen 600 okkeli työkelkkana Tuo on 1974 mallinen, minun "terapia" kelkka. ![]() Meillä mummulassakin oli joskus tuollanen 600 okkeli työkelkkana Vävyllä taitaa olla vieläkin. Sai sen ilmaiseksi työkaveriltaan. Oli ohjaustanko irti hitsasin sen hänelle kiinni. Tuo on 1974 mallinen, minun "terapia" kelkka.Samaa vuosimallia minun kans Samaa vuosimallia minun kans Sinun kanssa reissussa ei varmaan tarvi jesaria, rautalankaa, nippusiteitä yms aina vaikka saman ikäisiä olettekin ![]() Sinun kanssa reissussa ei varmaan tarvi jesaria, rautalankaa, nippusiteitä yms aina vaikka saman ikäisiä olettekinEi ehkä....mutta kärsivällisyyttä molemmissa ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2555 2556 [2557] 2558 2559 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|