|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2493 2494 [2495] 2496 2497 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Minä olen toistaiseksi sairaslomalla!Sydänlääkäri kirjoitti sillon,kun sain sydänkohtauksen.Enk ä pakoile töitä! Tuokin loppuu aikanaan. 300 arkipäivän jälkeen tuo loppuu ja samasta vaivasta sitä ei jatketa. Tuokin loppuu aikanaan. 300 arkipäivän jälkeen tuo loppuu ja samasta vaivasta sitä ei jatketa.Ei pidä paikkaansa!Olen ollut jo kolme vuotta sairaslomalla.Samas ta vaivasta. Voi helkutti En vielä ole heittänyt rukkasia nurkkaan. Jos hyvää etsii asiasta, niin alkoholin käyttö kokonaan loppunut ja pääsee magneettikuvauksiin kerran kuukaudessa En vielä ole heittänyt rukkasia nurkkaan. Jos hyvää etsii asiasta, niin alkoholin käyttö kokonaan loppunut ja pääsee magneettikuvauksiin kerran kuukaudessaÄläkkä heitä Ei pidä paikkaansa!Olen ollut jo kolme vuotta sairaslomalla.Samas ta vaivasta. Hmmmm. Sairaspäivärahaa tuskin saat, vai saatko? http://www.kela.fi/sairauspaivaraha Hmmmm.Kela maksaa työttömyys päivärahaa,olen työnhakia,mutta ilman työvelvoitetta.Ja paperit tällä hetkellä vakuutusoikeudessa,jotta pääsisin eläkkeelle,kun laittoivat tahdistimen,niin meni kortista kirjaimet eikä pysty tekemään entistä ammattia Itäisellä Uudellamaalla kävin mopolla pienen lenkin.
Se jääköön tämän vuoden viimeiseksi ajoksi. Kilometrejä kesän aikana kertyi 9315. Pesu ja pyörän huolto ennen talviteloille laittoa. Kela maksaa työttömyys päivärahaa,olen työnhakia,mutta ilman työvelvoitetta.Ja paperit tällä hetkellä vakuutusoikeudessa,jotta pääsisin eläkkeelle,kun laittoivat tahdistimen,niin meni kortista kirjaimet eikä pysty tekemään entistä ammattiaJos sä ulkomaille muutat niin kuinkas käy nuiden päivärahojen kanssa kun et ole heti tavoitettavissa? Mutta jos saat eläke paperit niin silloin ei varmaan tule ongelmaa.. Jos sä ulkomaille muutat niin kuinkas käy nuiden päivärahojen kanssa kun et ole heti tavoitettavissa? Mutta jos saat eläke paperit niin silloin ei varmaan tule ongelmaa..Netti,ja osote Suomessa. Netti,ja osote Suomessa.Niin ne oli mullakin kun töissä pari vuotta ulkomailla olin, sain jälkikäteen tietää vasta että en ole kuulunut enää Suomessa kelan etujen piiriin. Kävi onni ettei ollut mitään ongelmia.. 3-kantaneuvottelut ohi
saikuttaminen. Niin ne oli mullakin kun töissä pari vuotta ulkomailla olin, sain jälkikäteen tietää vasta että en ole kuulunut enää Suomessa kelan etujen piiriin. Kävi onni ettei ollut mitään ongelmia..En mene enään töihin! Kolmekunta vuotta tien päälä riittää Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2493 2494 [2495] 2496 2497 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|