rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9924325 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:23.12.2025 kello on 21:48
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #35655 : 17.07.2016 kello on 00:09 »
Pidot senkun paranee kaustisella

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:11.01.2026 kello on 12:36
« Vastaus #35656 : 17.07.2016 kello on 00:10 »
Kyl se mökkeily sai riittää ja ei tule pettymystä. Alkoi kyllästyttää katsoa samaa maisemaa,joten mökki pyörien päällä virkistää kummasti,kun maisemat vaihtuu ja aina kokee ja näkee kaikkea uutta :)

Tiedän tunteen, meille riitti n. 3 vuotta. Alkuun oli ihan ok, mutta alkoi tympäisemään ja todettiin ettei aikaa vietetä mökillä vaan veimme sinne tavarat ja liikuimme päivät, milloin missäkin illalla sitten mökille ja aamusta taas jonnekin.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #35657 : 17.07.2016 kello on 00:34 »
Kyl se mökkeily sai riittää ja ei tule pettymystä. Alkoi kyllästyttää katsoa samaa maisemaa,joten mökki pyörien päällä virkistää kummasti,kun maisemat vaihtuu ja aina kokee ja näkee kaikkea uutta :)

Toivottavasti kotimökki ei kyllästytä samoin.  ::)

Mutta Voutilais Latea tultiin katsomasta. On se mahoton pakkaus, toimineeko vieterillä vai kumirenksulla.  Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2026 kello on 23:50
  • "Where days drop as softly as fruit from trees"

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.01.2026 kello on 09:53
  • Savo
« Vastaus #35659 : 17.07.2016 kello on 08:55 »
Karavaani touhuissa ollut 3-vuotiaasta suurinpiirtein 18 vuotis ikään asti. Välissä taukoa liki 15 vuotta ja se aika meni kesämökkeillessä ja veneillessä,mutta mökki myytiin ja karavaani touhut jatkukoon. :)
Samoja päätöksen aikanaan itsekin tein ja en ole vielä katunut. Tervetuloa takaisin karavaani hommiin.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:08
  • Eipä turhia höttyillä :)
« Vastaus #35660 : 17.07.2016 kello on 09:39 »
Alkoi kyllästyttää katsoa samaa maisemaa, joten mökki pyörien päällä virkistää kummasti, kun maisemat vaihtuu ja aina kokee ja näkee kaikkea uutta :)

Me mentiin ehkä vähän pehmoisemman kautta, kesämökki > siirtolapuutarha > as.auto > as.vaunu, ja nytkin siis olla jöpötetään paikallaan kk-mestalla koko kesäloma yhdessä paikassa :laugh: Eli ensin kyllästyttiin paikallaan olemiseen mökillä, sitten kokeiltiin liikkumista as.autolla, mutta kun tuota mobilityä oli tuossa jo vähän liikaakin, niin lopulta päädyttiin vaunuun. Tämän saa vaikka joka kesä nyppästyä eri paikkaan, vaikka sitten kuinka "kesämökin" virkaa hoitaisikin kesäloman ajan Thumb

Ja ihan noin ensikokemuksena vaunu, johon liitetty A-mittainen teltta tuo tuota oleskelutilaa ihan kummasti lisää, ei kaikkien tartte pyllytä samaan aikaan tuolla vaunussa. Nyt tänäkin aamuna pyöräyttelin aamupuurot ja -kaffet teltassa, kun muu porukka vielä koijasi vaunussa. Ja nurmikko teltan alustana ei sitten kestä kovin kauaa ennen kuin rupeaa kuraantumaan jos on vähäkään märkää => telttamatto on about must. Mekin kokeiltiin ensin kevytpeitettä, mutta eihän tuo kauaa kestänyt kun rupesi muta tulemaan jo läpitte. Nyt on kestopeite "lattiana" ja hyvin tuntuu toimivan 8)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #35661 : 17.07.2016 kello on 10:20 »

Kävin Suomessa. Olin ostamassa retkeilyautoa Rintajoupilta. Myynti-ilmoituksessa kerrottiin auton olevan B-kortilla ajettava. Totuus paljastui Espoossa, auto oli C-kortilla ajettava. Arvatkaa ottiko "pannuun" täysin turha reissu. Thumbd

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 06:59
    • Kulkija
    « Vastaus #35662 : 17.07.2016 kello on 10:31 »
    Aamukahvit juotu. Kävin ulkona kattoon, että auto ei ole vajonnut syvemmällä. Kun täältä tilavasta eriöstä pääsen otan kaapelikelan kyytiin ja lähdemme seuraavaan kohteeseen.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:28
    « Vastaus #35663 : 17.07.2016 kello on 10:53 »

Kävin Suomessa. Olin ostamassa retkeilyautoa Rintajoupilta. Myynti-ilmoituksessa kerrottiin auton olevan B-kortilla ajettava. Totuus paljastui Espoossa, auto oli C-kortilla ajettava. Arvatkaa ottiko "pannuun" täysin turha reissu. Thumbd
    Ei kai Suomessa käynti koskaan turha reissu ole....?

Itse olen nyt Virossa, eikä tämäkään turhalta tunnu. :)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:17
    • viva la France
    « Vastaus #35664 : 17.07.2016 kello on 11:09 »
    Henkilö
    biilin ja matkamökin pesin kun on mukavampi lähteä isämaahan huommenissa tutustumaan kun on puhfas mökki.
    Mutta ötökät ei irronnut eli mitä ainetta mistä ?

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #35665 : 17.07.2016 kello on 11:34 »
    Ei kai Suomessa käynti koskaan turha reissu ole....?

Itse olen nyt Virossa, eikä tämäkään turhalta tunnu. :)

Niinpä, mutta kun asun Virossa. Olisi ihan hyvä jos Rintajouppi tietäisi  mitä on myymässä ja millaiset kategoriat autoissa on? Kuitenkin myyjien pitäisi(?) tietää ammatti-ihmisinä kyseiset asiat?

Huvittavinta tässä asiassa on se että kun asia selvisi, myyjä kysyi kuinka suuri virhe on ajaa B-kortilla Virossa C-kortillista autoa? Tämän asian kuuli myös Espoon konttorin sihteeri. Kerroin myyjälle etten halua millään lailla olla rikollinen.

Oleellisin asia lienee se että kauppa täytyy syntyä tavalla tai toisella, ilman moraalia.(?)

En ole edes vaatimassa kuin laivamatkan hinnan jonka varasin ko.autolle ja kun asia selvisi (C-kategoria) niin myös vaadin paluulipun hinnan (35 euroa) vaatimatta muita kustannuksia kaikista kustannuksista Pärnu- Tallina- Helsinki- Espoo - Myyrmäki - Eteläranta- Tallinna - Pärnu

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:28
    « Vastaus #35666 : 17.07.2016 kello on 13:46 »
    Minä olen parin viikon aikana katsellut kaikenlaisia ehdokkaita...

Kaikki tiedot olen ensin tarkistanut Trafin sivuilta. Yhden kotteron jopa ostin. Tiesin tasan tarkkaan tiedot. Myös edellisen omistajan kommentit. Myyjällä ei ollut mitään hajua historiasta

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:56
    • Oululainen terwaporwari
    « Vastaus #35667 : 17.07.2016 kello on 13:58 »
    Henkilö
    biilin ja matkamökin pesin kun on mukavampi lähteä isämaahan huommenissa tutustumaan kun on puhfas mökki.
    Mutta ötökät ei irronnut eli mitä ainetta mistä ?

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)videopuheluissa
    Itse olen todennut että Wurth Pineline hyönteisirrotteella lähtee todella hyvin.Uskallan suositella.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:35
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #35668 : 17.07.2016 kello on 14:05 »
    Maalasin pojalle vietäviä terassikalusteita.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:11.01.2026 kello on 12:36
    « Vastaus #35669 : 17.07.2016 kello on 14:18 »
    Minä olen parin viikon aikana katsellut kaikenlaisia ehdokkaita...

Kaikki tiedot olen ensin tarkistanut Trafin sivuilta. Yhden kotteron jopa ostin. Tiesin tasan tarkkaan tiedot. Myös edellisen omistajan kommentit. Myyjällä ei ollut mitään hajua historiasta

Hehe
    Olin toissaviikolla jo melkein matkalla juna-asemalle ja edelleen pohjanmaalle hakemaan yhtä autoa. Yksityinen myyjä ja pari vuotta vanha auto jolla ajettu vasta 8 tkm oli kyseessä. Myyjä kyllä kertoi, että auton toinen takaovi oli maalattu ja ettei sitä huomannut läheltäkään. Hinta halvimmasta päästä samanikäisistä ja pienimmät kilometrit.
    Auto kuulemma oli hänen isänsä vanha ja isä lopettanut ajamisen.
    Trafilta kuitenkin tilattiin tiedot ja lähtö peruttiin. Auto oli vähän ajettu, suurin syy lienee, että se oli ollut lunastettuna kolarin jälkeen ja korjausarvio oli 14.000.-, koko kylki sisällä toiselta puolelta.
    Sikäli se isä juttu oli oikein, isän nimiin tuo oltiin lunastettu vakuutusyhtiöltä ja rekisteröity häneen nimiin muutamaa päivää ennen auton tuloa nettiautoon, sitten siirretty pojan nimiin joka sitä myi.