Missäs päin tuollainen paikka on?
Ruotsissa, Öölannissa muistaakseni. Taitaa olla pohjoismaitten isoin alue
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2371 2372 [2373] 2374 2375 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Missäs päin tuollainen paikka on? Ruotsissa, Öölannissa muistaakseni. Taitaa olla pohjoismaitten isoin alue Missäs päin tuollainen paikka on?Öölannin pohjoispäädyssä. http://www.bodasand.se/ui/article/show.aspx?id=171&menu=130 Öölannin pohjoispäädyssä.Onpas iso alue Hienot hiekkarannat käyntikohde itsellekkin. Böda Sandin rannalla loikoiltu ja seurailtu menoa.Tällääppä kuva niin nähdään me muutkin hulinaa, täällä kun niin rauhallista Onpas iso alueYllättän hyvin tuntuu hommat toimivan paikkamäärästä huolimatta. Riittävästi vaikuttais olevan huoltotiloja kun ei jonoja muodostu. On kyllä näkemisen ja kokemisen arvoinen paikka jos ei rauhaa ole hakemassa. Ruotsalaista iskelmää kuuluu vähän joka nurkalta. Ohjelmaa vaikuttaa myös olevan joka lähtöön.Täytyypä räpsäistä joku kuva kun ollaan pelipaikoilla.
3 laatikkoa mansikkaa, á 5kg, haettu viljelijältä ja pantu pakkaseen.
Kajakkikausi avattu, joella ja järvellä.
Nyt uimavahtina. 3 laatikkoa mansikkaa, á 5kg, haettu viljelijältä ja pantu pakkaseen.Joko oli kullan arvoista? Oulussa loota maksaa 34-39€/kg Samanhintaista per loota mitä mun paremmat viinit.
![]() Mansikkaa ostan muutaman purkin vuodessa marmelaadina. Hyvin riittää. Onneksi ehdittiin ostaa ennen rajua hinnan korotusta. On kyllä mansikalla hintaa
Ostin kans pari 5kg laatikkoa mansikoita tänään paikalliselta torilta 35e hintaan.
Pentele sentään,taas löysin punkin itestäni,nivusiin oli kaivautunut
vastahan juhannuksena aloitin edellisen antibiootti kuurin syönnin punkinpuremasta. Huomenna täytyy soitella työterveyteen jotta kirjoittavat reseptin valmiiksi jos satun tarvitsemaan,meinaan huomenna lähteä töistä loman viettoon jo klo11 aikoihin ja Koskenpäähän viikonlopun viettoon,ja sieltä Tuurin kautta jonnekkin missä sattuu aurinko paistaa. Ja jos rouva suo niin Multialla pitäis loman aikana käydä. harmittaa vain tämä mun viimonen kesäloma on vain 3 viikkoa,meillä on töissä kauhea ukko pula niin en saanut lomantekiää pitemmäksi aikaa. Tänään yritin opettaa pojankloppia osaan mun töihin,mutta eipä sitä paljoa kiinnostanut,kyseli vaan milloin päästän sen kotia. Eli näyttää siltä että loman jälkeen mulla onkin enempi puuhasteltavaa töissä.Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2371 2372 [2373] 2374 2375 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|