Saunassa tuli käytyä, ja lihasoppa tehty.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2246 2247 [2248] 2249 2250 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Saunassa tuli käytyä, ja lihasoppa tehty.
Huomenta vaan kaikilleainaski olet herännyt ihmismäiseen aikaan. ilmeisesti olet saanut nukahtamislääkkeet ei unilääkettä ainaski olet herännyt ihmismäiseen aikaan. ilmeisesti olet saanut nukahtamislääkkeet ei unilääkettäUnilääkeet,diabami ja jotain muuta... Hyvin nukutun yön jäljiltä Itse olen joutunut myös syömään jo 3vuotta unilääkkeitä, muuten uni ei tuu sitten millään. sitä tutkittiin peräti 8 vuotta, ennenkuin löyty oikeat lääkkeet. Mut asiaan.... Eilen tuli tapetoitua as.auton wc, tuli vähän enemmän -95 luvulta 2000 luvulle ![]() Tänään on painettu töitä enemmän ku tarpeeksi, 14 kuitattua keikkaa tänään ![]() Kannattaa olla sitten varovainen, jos diazepamilla joutuu itseään lääkitsemään. On salakavala lääke. Rentouttaa ja silleen mutta. . .
"Ajaminen ja koneiden käyttö Diapam heikentää suorituskykyä liikenteessä ja erityistä tarkkaavaisuutta vaativissa tehtävissä, joten autolla ajoa ja koneiden käyttöä pitää välttää hoidon aikana. Lääke voi heikentää kykyä kuljettaa moottoriajoneuvoa tai tehdä tarkkaa keskittymistä vaativia tehtäviä. " Kannattaa lukea myös nuo.. http://www.kokkolankeskusapteekki.fi/wp-content/uploads/2011/07/L%C3%A4%C3%A4kkeet_ja_liikenne_suomeksi_20081.pdf http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=nix00462 Armeijakaveri sai intissä lääkäriltä selkäjumiin diapamit ja ei valistettu kunnolla. Parin päivän päästä pyörämarssilla ensten polkaisi risteyksessä fillarilla ojanpohjalle, kun ei pelannu toiminnot kuten ennen. Vähän siinä pällisteltiin osaston kanssa, että mitä se ny tuonne, kun ei ees ilmahälytystä huudettu??? ) : ![]() ![]() Lomille mentiin niin minä sitten olin kuskina ja pidin loma-ajan auton meillä, ettei vahingossa lähteny sillä ajeleen. Kun pyörälläkin ajo "yllätti". Oli sitten ehtosella menny kotipaikkansa diskoon ja ottanu pari terävää ja olusen.Ensten meni jalat alta ja sitten taju ja samointein sitte matka lanssilla lasarettiin. ![]() LPG tankkasin, 38,4 senttiä litra ja diesel maksoi 101,3 senttiä litra. Olut korin oluet 450 senttiä, vaihtokorin annoin pois.
Jääkaapin täytin Lidllistä ja Carrefourista, yhteensä alle 6000 senttiä. Vielä kun nurmikon leikkaan niin voi alkaa koittaa jäitä polttaa emäntää töistä odottaessa.
Torilla nisukaffeella. Liiterissä ja Puuilossa.
![]() Kannattaa olla sitten varovainen, jos diazepamilla joutuu itseään lääkitsemään. On salakavala lääke. Rentouttaa ja silleen mutta. . .Morjesta! Tänään antavat vielä kaksi kertaa ja sitten loppuu! Jä yö lääkeet klo 21.30... Hämeenlinnan liiteristä haettiin janojuomaa.
Sitä ennen Riihimäellä tutustumassa Ullan pakariin, Hyvää kahvia Ulla keitti. Unilääkeet,diabami ja jotain muuta... Diapam ja alkoholi on sitten todella huono yhdistelmä. Ei kannata kokeilla. Diapam ja alkoholi on sitten todella huono yhdistelmä. Ei kannata kokeilla.Ei mulle tule mitään lääkeitä täältä kotia! Hyvin alkaa nyt näyttää että poltettavat jäät loppuu ennen viitä paikallista aikaa.
![]() Ja työssäkäyvät maksavat...Älä huoli lasku tulee meille kotia... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2246 2247 [2248] 2249 2250 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|