|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2184 2185 [2186] 2187 2188 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kävin Liiteristä ostamassa pääsiäissapuskaa. Kolme muovikassillista ja 75 euroa.
![]() Tapaturma-asioiden muutoksenhakulautak unnan kirjoitusvirheen oikaisuun tehtyyn pyyntööni on vastattu. Virhe korjataan, näin vastasi kyseinen taho. Saan jatkoaikaa valitusajalle. Kävin myös kysymässä perearst'ilta "pelinsääntöjä" koskien virolaisten ja vakituisesti Virossa kirjoilla olevien suomalaisten oikeuksia sosiaaliturvaan? Minun ja kaikkien vastaavien tapauksissa vakuutusyhtiöiden lähettämillä DA 1 - kaavakkeilla ei ole sen enempää arvoa kuin jos esim, käyttää sytykepaperina ulkogrillissä. No tietenkin onhan sillä työllistävä vaikutus lisäten "vähäistä" pyrokratiaa. ![]() Kaikesta huolimatta oikein hyvää Pääsiäistä kaikille foorumilaisille ja vierailijoille. Ilta on aina aamua viisaampi, kuuluu eräs sanonta. Hyvää pääsiäistä täältäkin kaikille. Tulin vaunulle yökylään, akvafleksi tuossa lämmittää mökkiä ja kaikki on kunnossa
Ilma puolipilvinen ja tuuleskelee vaan ei haittaa Korolla katastettu huomautuksitta, ja hyvää pääsiäistä.
Töissä klo 15.00 saakka . Tyttärenpoika oli mukana siellä, hän sai ruuvata yhtä läppäriä ja avustuksellani laitettiin siihen käyttiskin sisään. 7 vee on kaveri.
Sopii hyvin sanonta pojasta polvi paranee
![]() Sopii hyvin sanonta pojasta polvi paraneeTässä tappauksessa! Pojasta parta paranee ![]() muisteltu aikaa ku meikäläistä ruettiin sanoon Rölliks. kuva tältpäivää mun pojasta.... Rölli jr Jäin talvilomalle,saa kymmenen päivää huilata.Yhden päivän säästän helatorstain jälkeiselle perjantaille.
Tultiin vaunulle jo toista kertaa viikon sisällä. Naapuri oli tehnyt lumityöt hänelle kiitokset siitä.
muisteltu aikaa ku meikäläistä ruettiin sanoon Rölliks. kuva tältpäivää mun pojasta.... On niitä harvoja tilanteita, kun voisi laittaa pelkän peukalohymiön. Onneksi omat tyttäret ei näytä minulta. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2184 2185 [2186] 2187 2188 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|