Ohitin Sipun aika läheltä. 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1735 1736 [1737] 1738 1739 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ohitin Sipun aika läheltä. Mihis olet menossa ? Kyllä nyt kelpaa harrastaa hienoa.
Laitettu kaksi kameraa Granducaan. Toisesta sain jopa kuvan kojelaudalle, kakkoskameran yhdistämisessä on jotain häikkää tai sitten se on rikki..Pitää huomenna ottaa se alas ja testata näytön lähellä.
Laitettu harrastehuonetta järjästykseen. Wau! Nyt näyttää kyllä tosi siistiltä! Laitettu harrastehuonetta järjästykseen. Eihän tuol enään henno edes mitään tehdä Mahtava harrastetila!! Kateeks käy!
Tuo nojatuolinurkkaus on kyllä hieno. Tulee mielikuva pukuherroista istumassa grokilasi ja sikari kädessä onnistuneen projektin päätteeksi. Oma talli/harrastetila on kyllä melko vaatimaton esitys tuon rinnalla... https://www.dropbox.com/s/3b9j4iq05ih4u25/2.jpg?dl=0
Laitettu harrastehuonetta järjästykseen. (( kyll oon kade ))) Laitettu harrastehuonetta järjästykseen. On sulla hieno paja! Odotushuone ja pelit.. ![]() Voi pas"" hajos lukulaitteett,kyll on orpo olo kun ei silmilä nää. Mä oon hommanut moniteholaseja tässä nyt 4 kappaleet ja on helppoa, kun on joka huoneessa omansa paitsi köökissä on vielä suurennuslasikin kun noi lääke ym txt ovat niin pienellä ettei aina surennuslasillakaan meinaa nähdä ![]() Jaa joskos hyppäis suabbiin ja kaartais kaupungintalolle äänestämään onneksi tiedän ketä äänestän ..ei tarvitse arpoa sitten äänestyskopissa ..ketä saa ääneni ... Ai mut saako tuollassia edes puhua mutta toisaalta onhan se kansalaisten velvolisuus .... (no yp poistakoon ...) ![]() Kohta hakemaan yö pöydät,ja äänestämään ja sit odottaa millon alkaa vaalivalvojaiset
Tutkittu venetraileria, huolto mielessä!
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1735 1736 [1737] 1738 1739 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|