|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1437 1438 [1439] 1440 1441 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Aamukävelyllä niin kuin joka ikinen aamu.Olittako Vuokatissa? Ihan kun olisi autos nähnä.. ![]() Siellähän sitä.Mulla on vaunu täällä rinteitten puolella mutta ajelit ohi tossa äsken. ![]() Mulla on vaunu täällä rinteitten puolella mutta ajelit ohi tossa äsken. No kyllä me varmaan sitten vaunusi nähtiin, oli vaan hankala nähdä sitä oikeaa muiden punavalkeiden Kaabejen joukosta. Nyt täällä Angry Birds puistossa....aivan täyttä täällä, hyvä kun autolle paikkaa löysi. ![]() Tuttu tunne ja tilanneSuuttujana vai suututtajana? ![]() Näin siinä taitaa käydä. Saa nähdä, mitä kaikkea muuta tulee esiin. Joutuikohan Kaija jalkamieheksi kun mitään ei ole kuulunut Joutuikohan Kaija jalkamieheksi kun mitään ei ole kuulunut Teen töitä tässä välillä. Ja kerään voimia käydä ihan ajatuksen kanssa läpi kaiken sen ikävän, mitä tää ulkomaaneläväkatsas tusmies sanoi mun Riesasta! ![]() Muoks! Huomaatteko: musta tuli heti rasisti, kun joku mustasilmäinen kundi uskaltaa moittia mun autoa/ autonpitoa! ![]() No lämmöt päälle ja parin tunnin odottelu, suli se ja näyttäis ,että mitään ei särkynyt, pudotin vedet poisSuuttujana vai suututtajana?Suututtajana Esinahka raivoaa aina että "elä sinä TAAS ala" jne jne. SuututtajanaJoskus on Hywä putsata ilimapiiri... ![]() mutta kohta lähen viemään Knaussin talliin oottaan kevättä.Ja niin lähinkin, enkä vieläkään ole päässy talliin asti. ![]()
Ja niin lähinkin, enkä vieläkään ole päässy talliin asti.puuttuuko naassist neliveto va milksei sinne talliin pääse? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1437 1438 [1439] 1440 1441 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|