Ja noi erillis vuoteet ei tarkota sitä ettei välittäs/kautta rakastas puolisoa!
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1373 1374 [1375] 1376 1377 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ja noi erillis vuoteet ei tarkota sitä ettei välittäs/kautta rakastas puolisoa!
Siirrytty kotoa lentokentälle. Matkatavaraa lähes 60kg. Pasi halusi Mölkky-pelinkin mukaan. Ei kai se luule, että mä englantilaisten ym naapureiden nähden pelaan sitä? Mun osumatarkkuus ja keskittymiskyky ei vaan riitä
![]() Lentoaikaa jäljellä 1h 12min Flight Trackerin mukaan. Alicanten kentältä pitää löytää meidän vuokra-auto, niin päästään jatkamaan matkaa.
Siirrytty kotoa lentokentälle. Matkatavaraa lähes 60kg. Pasi halusi Mölkky-pelinkin mukaan. Ei kai se luule, että mä englantilaisten ym naapureiden nähden pelaan sitä? Mun osumatarkkuus ja keskittymiskyky ei vaan riitä Saahan evästä ja muutakin tavaraa Spanjasta, ettei kaikkea tarvitsisi Suomesta Viedä! Vaan hyvähän se on kannattaa Suomen taloutta. Tossa uudessa ois sen verran tilaa,kuin 16,05 neliötä Mitä sinä tilalla teet kun et saa käyttää sitä?
Mitä sinä tilalla teet kun et saa käyttää sitä? Mitä pienempi mies, sitä suurempi vaunu/Auto! ![]() Mitä pienempi mies, sitä suurempi vaunu/Auto!Just näin Tuupa fb karavaanarit ![]() ^^
Kotona on kaapit täynnä pyyhettä ja lakanaa; niitä on pakattu mukaan. Kotimaiset tekstiilit on kuitenkin hyvälaatuisia Myönnetään, että olen kyllä käyny shoppailemassakin. Ihan vaan siksi, kun odotusaika tuonne pääsemiseen venyi näin pitkäksi.... naapuri kusi työpaikkansa jonka kanssa jo sovittiin kaupat tosta vaunusta.. Miten tuo tapahtuu? Olen kuullut että taloja ja työpaikkoja juodaan, mutta miten saa kusemalla työpaikan alta. ![]() Mitäs Seppo tykkäät ja vaimo erillis vuoteista? Loisto "keksintö"! Olisi pitänyt meillekin "keksiä" aikaisemmin. Miten ihmeessä te saatte nukuttua?? Kyllä mun tarvii päästä kultsin kainaloon, ei tuu muuten uni. Ajelimme Aavasaksalta 340km alaspäin, ABC Tupoksen liittymästä ulosajoin, vaimo loihe lausumaan. Mihin ihmeeseen sä meet?? No sanoin jotta syömään. Ennenkuin heräätte järkytyksestä, kerron jotta samassa liittymässä on kalakauppa/ravintola. Helkkarinmoisen annoksen lohikeittoa ja saaristolaislimppua upotin itseeni.
Nyt putsattiin puolikassillista herkkutatteja, ne viedään kotiin tuoreena. Eilen kuivatettiin kassillinen ihan talvea varten. Oli tuollajossain ihan tajuton määrä niitä. Ihme juttu, mulla tabletissa dna dataprepaid, taas on vaan 2g yhteys jolla ei surffailla. Laitoin nettijaon puhelimesta jossa Elisan kortti, siinä 4G vauhti, täälläkin. Vaikka ihan sivussa kirkonkylältä. Miten ihmeessä te saatte nukuttua??Kotona iso parivuode Jossa voi tehdä niitä juhannus taikoja ;)toista se on nuorilla ![]()
Ajelimme Aavasaksalta 340km alaspäin, ABC Tupoksen liittymästä ulosajoin, vaimo loihe lausumaan. Mihin ihmeeseen sä meet?? No sanoin jotta syömään. Ennenkuin heräätte järkytyksestä, kerron jotta samassa liittymässä on kalakauppa/ravintola. Helkkarinmoisen annoksen lohikeittoa ja saaristolaislimppua upotin itseeni.se dna o etelän ihmisiä varten....
Miten ihmeessä te saatte nukuttua?? Kysyppä uudestaan, kun sun ikäsi alkaa seiskalla. Tosin, en taida olla kuulemassa vastausta. Kysyppä uudestaan, kun sun ikäsi alkaa seiskalla. Mies on kovassa kunnossa, kun ei vieläkään sovi emäntä samaan sänkyyn... ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1373 1374 [1375] 1376 1377 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|