rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: MAN  (Luettu 20481 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:01
MAN
« : 7.06.2017 kello on 17:59 »
Miehille, jotka kulkevat omia polkujaan!

Projekti siinä vaiheessa, että poika lähti testimatkalle. Ehkä minäkin pääsen jossain vaiheessa ,,,?



*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:16.10.2019 kello on 02:49
  • Kulkija
Vs: MAN
« Vastaus #1 : 7.06.2017 kello on 19:49 »
Kerro ihmeessä lisää. Kuvia voisi kattoa muitakin. Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:04
Vs: MAN
« Vastaus #2 : 7.06.2017 kello on 19:59 »
Oho!  :o Nyt on kampe kohdallaan  Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:51
Vs: MAN
« Vastaus #3 : 7.06.2017 kello on 22:24 »
Me likes Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:25
  • Oululainen terwaporwari
Vs: MAN
« Vastaus #4 : 7.06.2017 kello on 22:38 »
 Thumb No nyt ei ihan joka paikkaan jääkään kiinni Thumb Mistäs tuon hommasit? Lisää kuvia pyytää kansa innoissaan :D.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:49
  • viva la France
Vs: MAN
« Vastaus #5 : 7.06.2017 kello on 22:44 »
Hieno tuli ja kysyjille, kuviahan on ollut aijemminkin ;)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:44
Vs: MAN
« Vastaus #6 : 8.06.2017 kello on 15:04 »
Hieno on kapistus  Thumb
Lisää tästä löytyy offipalstalta
https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=147839

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:01
Vs: MAN
« Vastaus #7 : 11.06.2017 kello on 09:39 »

Miehille, jotka kulkevat omia polkujaan!


Eipä tuosta ole juuri kuvia tullut otetuksi. Ei ole sellainen näyttelyprojekti, vaan laite arkiseen (juhlavaan, miehiseen) matkustamiseen.
Tehty yksinkertaisen toimivaksi, joku voisi käyttää sanontaa "askeettinen". Ei ole lasiovellisia kaappeja kristalleille.

Alusta on tuollainen MANin yhdeksäntonninen (kokonaismassa). Tuolla kopilla omamassa hieman yli kuustonnia, eli kantavuudessa riittää. Vapaastihengittävä kutonen, 4 x 4, hydraulinen etuvinssi, hydrauliikan ulosotto takana, molemmat omalla pumpulla, tulipa mukana vielä takalaitanostinkin (Huom, myynnissä, jos kiinnostaa!)  maavara riittävä, samoin kahlaussyvyys.
Sellainen alusta, että kelpaa vähän huonommallekin tielle, vie perille ja tuo myös takaisin. Sattui löytymään ikäisekseen timanttinen yksilö.

Eipä tuollainen projekti taida täysin valmistua koskaan?

Menossa jossain keskisessä-Euroopassa ,,, näin ainakin viime yönä tullut viesti kertoo ,,

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:04
  • Jo vain !
Vs: MAN
« Vastaus #8 : 11.06.2017 kello on 10:30 »
Tuliko siitä nyt matkailuajoneuvo kun asunto on kiinteä?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:01
Vs: MAN
« Vastaus #9 : 11.06.2017 kello on 11:26 »
Tuliko siitä nyt matkailuajoneuvo kun asunto on kiinteä?


Muutoskatsastuksessa oli erilaisia vaihtoehtoja. Tämä pidettiin kuorma-autona, tietyin määritelmin. Ne on asioita, jotka jokainen punnitsee omista lähtökohdistaan. Kaikissa ratkaisuissa omat hyvät/huonot puolensa. Tällä kertaa näin.

Tietysti jo tuo kokonaismassa aiheuttaa sitten omat vaatimuksensa ajokorttiluokan suhteen, oli sitten ajoneuvoluokka mikä tahansa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:16.10.2019 kello on 02:49
  • Kulkija
Vs: MAN
« Vastaus #10 : 11.06.2017 kello on 12:02 »
Mikä tuolla on mukava ja taloudellinen matkanopeus tiellä?

Komia värkki on, yllättävän paljon vastaavia maastomatkailuautoja näkyy Keski-Euroopassa, etenkin Saksassa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:04
  • Jo vain !
Vs: MAN
« Vastaus #11 : 11.06.2017 kello on 12:03 »

Muutoskatsastuksessa oli erilaisia vaihtoehtoja. Tämä pidettiin kuorma-autona, tietyin määritelmin. Ne on asioita, jotka jokainen punnitsee omista lähtökohdistaan. Kaikissa ratkaisuissa omat hyvät/huonot puolensa. Tällä kertaa näin.

Tietysti jo tuo kokonaismassa aiheuttaa sitten omat vaatimuksensa ajokorttiluokan suhteen, oli sitten ajoneuvoluokka mikä tahansa.
Voitko kertoa tarkemmin kuinka  tuollaisen saa pidettyä kuorma-autona koska saman tyyppiset sovellutukset kiinnostaisi minuakin.
Ei tosin 4x4 vaan tavallinen kuorkki jonka lavalle asuntoa ja kuormatilaa yhtaikaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:00
Vs: MAN
« Vastaus #12 : 11.06.2017 kello on 12:11 »
Mikä tuolla on mukava ja taloudellinen matkanopeus tiellä?

Ja paljonko taloudellisuus on litroina?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 03:25
Vs: MAN
« Vastaus #13 : 11.06.2017 kello on 12:41 »
Ja paljonko taloudellisuus on litroina?

Mukavuuttakin voi mitata monella tavalla. Eihän tuollaista kuitenkaan rakenneta maantieominaisuuksien takia ja siksi mukavuus ja taloudellisuus on toisarvoisia aika pitkälle.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:49
  • viva la France
Vs: MAN
« Vastaus #14 : 11.06.2017 kello on 13:39 »
Noin 17- 25 l/ 100 km riippuen renkaista jos taloudellisesti ajelee😉

 

Sivustoa katsottu kertaa

Ubuntu, täysiverinen käyttöjärjestelmä.

karavaanari.org powered by Debian Linux