Hyvä että on Audillekin oma ketjunsa.
Kolme vuotta olen ajanut vastaavalla, 100tkm josta vaunun vetoa noin viidennes. Ainoa asia jota omaani kaipaan on automaatti.
3,0tdi moottori yhdistettynä torsen quattro nelivedolla on kyllä hieno paketti.
Tyyppivikoja tuntuu olevan etupyöränlaakerit ja imusarjan läpät. Etupyöränlaakerit vaihdettu ja läpät otettu ohjelmallisesti pois käytöstä. Vauhtipyörän sain myös rikottua kun testattiin paljonko voimaa tuosta saa irti. Mittarissa nyt vähän alle 300tkm. Yhtään niveltä, tukivartta tai koiranluuta autoon ei ole tarvinut vielä vaihtaa ja historia on tiedossa uudesta lähtien.
Melko kallis auto pitää. Huollot on kalliita. Verot 700€/vuosi, vakuutuksetkin keskiarvoa korkeammat.
Matka-ajossa pääsee jopa kuuden litran kulutuksella, kaupungissa pyöritellessä menee kymppi. Vaunun kanssa 11-13l/100km.
Kolme vuotta olen ajanut vastaavalla, 100tkm josta vaunun vetoa noin viidennes. Ainoa asia jota omaani kaipaan on automaatti.
3,0tdi moottori yhdistettynä torsen quattro nelivedolla on kyllä hieno paketti.
Tyyppivikoja tuntuu olevan etupyöränlaakerit ja imusarjan läpät. Etupyöränlaakerit vaihdettu ja läpät otettu ohjelmallisesti pois käytöstä. Vauhtipyörän sain myös rikottua kun testattiin paljonko voimaa tuosta saa irti. Mittarissa nyt vähän alle 300tkm. Yhtään niveltä, tukivartta tai koiranluuta autoon ei ole tarvinut vielä vaihtaa ja historia on tiedossa uudesta lähtien.
Melko kallis auto pitää. Huollot on kalliita. Verot 700€/vuosi, vakuutuksetkin keskiarvoa korkeammat.
Matka-ajossa pääsee jopa kuuden litran kulutuksella, kaupungissa pyöritellessä menee kymppi. Vaunun kanssa 11-13l/100km.