Olen tutustunut aikanaan tähän autoon hakiessani varaosia silloiseen omaan 508 MB autoon. Oli silloin vielä hiukan työn alla, joskin ajokunnossa. On erittäin hyvin ja huolellisesti rakennettu. Tuolla ajaa "maailman tappiin". Hintaan en ota kantaa enkä ole myyjän tuttu.
Luulis että kaasupullojen asennuksesta tulis sanomista, mutta eikai sitten? Itse en kyllä uskaltais käyttää.
Näyttää pullojen kauluksista päätellen olevan moottorikaasu. Näitä kuuluu käyttää vaakatasossa. Kummallekin pullolle on omat paikat. Sidonta tehty liinalla. Tuuletus hoidettu. En näe syytä käyttämisen estoon. Pullon vaihto lienee hankalaa. Auto näyttää hyvin suunniteltulta ja rakennetulta. Lienee hyväksytty liikenteeseen viranomaisen toimesta.
Alumiinipulloissa on nuo kaulukset, kuuluvat pystyasennossa käyttää. Moottorikaasupullon kaulukset punaiset.
Kyllä. Ehdottomasti nestekaasun käyttö pullo pystyasennossa.
Eiköhän tuo häkkyrä ole vain pullojen kuljetusta varten, ainakaan kummassakaan pullossa ei ole mitään kiinni. -ja sieltä auton altahan se kurassa / suolaloskassa kylpenyt pullo onkin hyvä poimia käyttöön
Olisi luullut, että hinnassa on nolla liikaa perässä, mutta ehkä se siinä on vain 80% liikaa. Silloinkin pitää löytyä joku, joka haluaa tuollaisen, vanhahtavan ja raskaan kamppeen.
Eiköhän tuo häkkyrä ole vain pullojen kuljetusta varten, ainakaan kummassakaan pullossa ei ole mitään kiinni.
Kyllähän tuo ilmiselvä lisäpullojen kuljetushäkkyrä on. Parempi tuolla kuin jossain takatallissa tms, onpa ainakin tuuletus kunnossa vaikka voikin vähän lapaset kuraantua. Pitäsköhän rakentaa omaankin, kun talviajan puskareissuilla ei parilla pullolla pitkälle pötkitä.