Poika etsii matka-autoa. Tekeekö tällä: http://www.nettikaravaani.com/hymer/c642cl/1424762 mitään. Mitenkä hinta/laatu suhde.
Etuvetoisena en tuolla peräylityksellä ostaisi, ainakaan talvikäyttöön. Takavetoinen jos on niin voi olla ihan kelpo peli
Poika etsii matka-autoa. Tekeekö tällä: http://www.nettikaravaani.com/hymer/c642cl/1424762 mitään. Mitenkä hinta/laatu suhde. Etuvetoisena en tuolla peräylityksellä ostaisi, ainakaan talvikäyttöön. Takavetoinen jos on niin voi olla ihan kelpo peli Jaksan ihmetellä tuota Hymerin hintaa...2008 ja samassa hintaluokassa kuin Elnaghit ja Rimorit. Tai oikeesti...halvempi han tuo on...
Vai onko se niin että "halpismerkit" ovatkin oikeasti yhtä hyviä kuin ns. "laatumerkki" Hymer. Ilman muuta kannattaa Höpöttäjän pojan käydä tuo Hymer katsomassa...halpa on. Suorastaan EXTRA HALPA...
*****
Etuvetoisena en tuolla peräylityksellä ostaisi, ainakaan talvikäyttöön. Takavetoinen jos on niin voi olla ihan kelpo peli Nuita vanteita kun katsoo, niin etuvetoiselta näyttää. Ja liekkö paripyörä vehkeisiin aluvanteita. Takavetoisia on paripyörillä ja ilman. Tallissa tuossa on Fordin ihan normivanteet ja kapselit. Etu ja takavetoisen erottaa helpoiten katsomalla on vehkeessä kardaani, päältä samannäköisiä. Vanne ja etuakselisto etu ja takavetoisissa sama, Vetoakselin sijaan takavetoisissa lyhyt nysä joka menee pyörän napaan edessä, muuten rakenne ihan sama.
Hinta varmasti hiukan yli sen minkä saisi vaihdossa. Osoite viittaa liikkeeseen ja kuvat myös, voi olla myynnissä asiakkaan lukuun liikkeessä. Lukihan tuossa, että etuveto. Peräylitystä on kovasti, tosin alkovi sitä kompensoi mutta talvella on syytä olla lastaamatta taakse kovin suurta kuormaa, jo aikoo vaikeimmissa paikoissa ajella.
Tosin, kaikissa tuonmittaisissa tahtoo ylitys olla tuollainen.
*****
Takavetoisia on paripyörillä ja ilman. No helevatta, meikäläisellä aukkoja tietämyksissä. Olen luullut että transu on takavetoinen vain, jos on paripyörät. No helevatta, meikäläisellä aukkoja tietämyksissä. Olen luullut että transu on takavetoinen vain, jos on paripyörät. Yli 3500kg kokonaispainolle rekisteröitävissä oleville on paripyörät takana. Alustoja käytännössä 3 eri ja päällepäin erot aika pieniä, pituuserojakin sitten eri kokonaispainoille.
*****
No, se meni hänöseksi peräylityksen ja etuvedon takia. Entäs tämä: http://www.nettikaravaani.com/rimor/super-brig/1424818
Mahtaako olla isompi vai pienempi Truma? Pienempi ei taida noilla eristeillä ja kylmällä keulla oikein talvella riittää...
Tietääkseni tuon ikäisissä autoissa oli Truma 6002 tai juuri noihin aikoihin tullut Combi 6 malli, niitä pienempiä en muista itse nähneeni missään tuon kokoisessa autossa.
Takavetoisia on paripyörillä ja ilman. Tallissa tuossa on Fordin ihan normivanteet ja kapselit. Etu ja takavetoisen erottaa helpoiten katsomalla on vehkeessä kardaani, päältä samannäköisiä. Vanne ja etuakselisto etu ja takavetoisissa sama, Vetoakselin sijaan takavetoisissa lyhyt nysä joka menee pyörän napaan edessä, muuten rakenne ihan sama.Jos sinkkupyöräisessä on sama etuakselisto kuin etuvetoisessa, niin paripyörätransu sitten poikkeaa molemmista.. Sama moottorin alasuoja/pohjalevy, sama jota myydään etu- ja takavetoiseen ei modifioimatta käy paripyöräiseen - apurunko edessä.. Piti aikoinaan valistaa Hoversportia asiassa <linkki> Piti aikoinaan valistaa Hoversportia asiassa Jonkinlaisen aloitepalkkion tuosta lienet saanut ? Päällirakenteista ei hajua, mutta sprintsift kokemuksella voisin suositella manuaalia tai oikeata automaattia.
Jos sinkkupyöräisessä on sama etuakselisto kuin etuvetoisessa, niin paripyörätransu sitten poikkeaa molemmista.. Näin varmasti. Noissa paripyörättömissä akselistorakenne edessä on helppo ja osat keskenään vaihtokelpoisia. Ajattelin mainita sun alustan erikseen, eikö sen saa rekisteröityä 4200kg kun muissa enintään hiukan yli 3500. Vaimolla oli aikoinaan paripyörätön rekisteröity 3550 kg kokonaispainolle ja kuorma-autoksi |