![]()
Minulla on sama kaappi,ja se tulipalo tuli juuri siitä kaasuputken murtumisesta ajon aikana,jätin parikymmentä senttiä metalliputkea,lopun korvasin 6mm letkulla,kaksi klemmaria molenpiin päihin rinnan ! Tuliko porkkanaa molempien putkien päihin?
Tuliko porkkanaa molempien putkien päihin?Nyt en ymmärrä ?
"porkkana"?Ei,vaan katkasin 6mm putkesta sen vaurioittuneen keskikohdan,jonka ohitin letkulla ! Ei,vaan katkasin 6mm putkesta sen vaurioittuneen keskikohdan,jonka ohitin letkulla !Ei liene ihan standardien mukainen tapa liittää? ![]()
Ei liene ihan standardien mukainen tapa liittää?Minä vastaan omistani,tieto ja taito kyllä riittää! Ja sitä kaasuputkea ei voi tuohon vaihtaa,kaappi liimattu seinään kiinteäksi,ja se siitä!!!!! Tänään pikkusta ennen puoltapäivää kärähti vanhan mallinen pikku Matkaaja Naantalissa Ukko-Pekan sillan suulla. Jälki oli sen näköistä että oli uusi "ovi" syntynyt keskelle vaunua tien puoleiselle seinälle, suurin piirtein semmoselle kohalle jossa kuvittelisin jääkaapin sijaitsevan. Palokunta oli sen juuri sammuttanut, kun satuin paikalle. Harmi kun ei ollu kamera esillä, että olis kuvan saanu. Ruuhkaa oli senverran , ettei voinu ruveta kaivamaan kuvaus valmiiksi. Ps. En sitten tiiä liittyykö tää millään lailla tähän keskusteluun, mutta onpahan muistutus siitä, että kaasuvehkeet kannattaa pittää kunnosa, ja kattella letkuja ym. "virallisten" tarkastusten välilläkin. Minä vastaan omistani,tieto ja taito kyllä riittää! Jos tosiaankin korjattu työntämällä letku katkaistuun putkeen ja siihen letkukiristimet niin on kyllä perin kyseenalainen korjaus. PS. Tuohon korjaukseen ei juurikaan tietoa ja taitoa tarvitse.
Jos tosiaankin korjattu työntämällä letku katkaistuun putkeen ja siihen letkukiristimet niin on kyllä perin kyseenalainen korjaus.Täysin sallittu,on laitekohtainen,ei kaasuverkostoon liittyvä,ei painepuolella,ja korostan,luvat on ! ja korostan,luvat on ! Siis tekeekö joku yritys tälläisiä korjauksia? Olis kiva tietää missäpäin toimii niin vois kiertää kaukaa.
oikeudet on,mutta toisille en enää tee,olen eläkkeellä !!!!!!!!!! Eli olet ilmeisesti uusinut lupasi vuoden sisällä, jos et niin taitaa olla oikeudet mennyttä kalua. |
Sivu luotiin 0.139 sekunnissa. 38 kyselyä tietokannasta.