Jaa millä luvalla? Toi kuulunee jo sarjaan "Muijan luvalla".
Enpä ossoo keltään lähteä lupia pyytelemään. Tärkeintä on että tavarat siirtyy paikasta A, paikkaan, B, yksi pointti olisi hyvä vielä että täyttyisi, vaunu ehjänä.
Kertokaa nyt, että mistä johtuu toi jarruttoman pieni luku, vaikka jarrullisella saa vetää älyttömiä painoja. Minulla jarrullinen 1500 kg ja jarruton 720 kg. En ymmärrä.
Nuo on menneet älyttömiksi ja nykyään aika harvassa autossa 750 rajana jarruttomassa. Aikoinaan minulla oli Oldsin farkussa (Custom Cruiser -82) oli otteessa 2000 kg sekä jarruttomalle, että jarrulliselle.
Kertokaa nyt, että mistä johtuu toi jarruttoman pieni luku, vaikka jarrullisella saa vetää älyttömiä painoja. Minulla jarrullinen 1500 kg ja jarruton 720 kg. En ymmärrä.
Eiköhän se pieni jarruton massa liity vain auton omiin jarruihin. Valmista ei varmaan halua että auton omia jarruja kuormitetaan ylimääräisesti ja toisaalta varmaan tätä nyky päivän varmuuden maksimointia, kaikessa pelataan enemmän kuin varman päälle.