Polarikin viimeisenä Mikä lie syynä..
Sivuja: [1] Siirry alas
Polarikin viimeisenä Mikä lie syynä..
No ei kai Moreloa ja Concordeakaan paljoa myydä
No ei kai Moreloa ja Concordeakaan paljoa myydäTossahan ois idistä ja polari perään Ihmiset ostaa mielestään hyvää hinta-laatusuhdetta, lähinnä keskinkertaista halvalla. Laadusta haluaa maksaa entistä harvempi.
Pani miettimään tuon oman merkkini (Kabe) pieni myyntimäärä autoista.
Vaunuissa se taasen on toiseksi eniten myyty. Taitaa turkulaiset olleet vaunuasialla, ainakin kun olen siellä vieraillut kausipaikkasten merkkien osuus Kabella taitaa olla yli 90 %. Kabe ei (ehkä tietyin varauksin) sovi edelläolevaan ajatukseeni. Kenties kausipaikalla ymmärretään tietyt ominaisuudet tarpeellisiksi ja niistä ollaan valmiita maksamaan.
Hauhon kommenttiin viitaten; on ilmeistä, että sana leviää. Itekin kyselin ennen päätöksentekoa. Kannattaakatsoa myös Ruotsin tilanne. Vilkaise www.camper.fi/uutiset sieltä näkyy tilanne 1-8/2014 ainakin autojen osalta. Ja www.husbilhusvagn.s e kertoo myös vaunujen osalta, mitä nyt myydään. Autoissa Adria on merkkinä suosituin pohjoismaissa. Vauuissa taas Kabe. Koska Ruotsissa on enemmän vaunuja kuin Fi+N, Ruotsin tilanne vaikuttaa eniten. Svedupettereilläon isoja Volvoja, joten Kaben paino ja koko ei rajoita hyvän vaunun hankkimista.
Tuossahan Ruotsin tilanne
https://egmont-storage.s3-eu-west-1.amazonaws.com/huv/07_Juli_14.pdf Mikäs hurreja vaivaa kun ei Dethleffssi kiinnosta? 11 vaunua myyty alkuvuonna, vuotta aiemmin kokonaista 2.
Eri maissa eri tilanne. Kuten henkilöautoissakin
Sivuja: [1] Siirry ylös
|