Karavaanarin keskustelufoorumi
Tekniikkakeskustelut => Lämmitys ja ilmastointi => Primus => Aiheen aloitti: SuSu - 5.01.2014 kello on 18:17
-
Nyt on vaunu vaihdettu ja vanhasta sain lämmittimen kuntoon, hyvä minä. Mutta nämä lämppärit on mua vastaan >:D Vaunua oli vedetty muutama sata kilometri kun näin sen ekan kerran ja omistus siirty meille, siitä vetoa sata kilsaa ja perillä pannu meni vikatilaan.Sitä siinä ihmettelin 5min ja laitoin sähkölle.Kotimatka oli 300 km ja pannu pysyi päällä koko matkan eli auton perässä se toimii moitteetta mut pysäksissä ei tahdo toimia.Sytytin rätkyttää miltei taukoamatta ja sitten menee vikatilaan??? ps,pannun päällä on päivämäärä ja gurun nimimerkki sekä päivämäärä vuodelta 2012
-
Nyt on vaunu vaihdettu ja vanhasta sain lämmittimen kuntoon, hyvä minä. Mutta nämä lämppärit on mua vastaan >:D Vaunua oli vedetty muutama sata kilometri kun näin sen ekan kerran ja omistus siirty meille, siitä vetoa sata kilsaa ja perillä pannu meni vikatilaan.Sitä siinä ihmettelin 5min ja laitoin sähkölle.Kotimatka oli 300 km ja pannu pysyi päällä koko matkan eli auton perässä se toimii moitteetta mut pysäksissä ei tahdo toimia.Sytytin rätkyttää miltei taukoamatta ja sitten menee vikatilaan??? ps,pannun päällä on päivämäärä ja gurun nimimerkki sekä päivämäärä vuodelta 2012
Kertoiko edellinen omistaja, mitä pannulle oli tehty? Mittasitko pannun jännitteen silloin kun räksytti? Toi päivämäärä viittaa siihen, että pannu on ollut täyshuollossa.
-
Pannun päällä on tarra jossa lukee 21,10,2012 mjo33400 OK. Jännite on 12.9 eli pitäis riittää mutta lämmitin ei ole missään kiinni joten läpivienti on mallia muuttuva,ajoviima on pitänyt sen käynnissä ja nyt kun lämppäriä liikuttaa niin joko yrittää sytyttää tai sit ei luupaa edes.Kysymys kuuluukin että miten on läpivienti oltava,tiukasti kiinni vai kenties ilmarako joka kuulostaa pelottavalta? Huomenna otan ulkoa sen tötsän pois ni pääsee näkemään tarkemmin mut tieto ei olis pahasta.
-
Pannun päällä on tarra jossa lukee 21,10,2012 mjo33400 OK. Jännite on 12.9 eli pitäis riittää mutta lämmitin ei ole missään kiinni joten läpivienti on mallia muuttuva,ajoviima on pitänyt sen käynnissä ja nyt kun lämppäriä liikuttaa niin joko yrittää sytyttää tai sit ei luupaa edes.Kysymys kuuluukin että miten on läpivienti oltava,tiukasti kiinni vai kenties ilmarako joka kuulostaa pelottavalta? Huomenna otan ulkoa sen tötsän pois ni pääsee näkemään tarkemmin mut tieto ei olis pahasta.
Tarkenna, mitä läpivientiä tarkoitat. Jos tarkoitat pakoputkea niin pitää olla kiinni, jotta vastapaine on oikea.
-
Sitä minäkin ajattelin että putken pitää olla tiiviisti läpiviennissä mut sitten se ei edes lupaa,vaan puhallin hurisee eikä tapahdu muuta.Oliskohan siellä ulkopuolella jotain vaivaa tai väärin kenties koottu.
-
Sitä minäkin ajattelin että putken pitää olla tiiviisti läpiviennissä mut sitten se ei edes lupaa,vaan puhallin hurisee eikä tapahdu muuta.Oliskohan siellä ulkopuolella jotain vaivaa tai väärin kenties koottu.
Seuraa miten puhallin toimii, vaikea sanoa mitään ennenkuin voi mitata.
-
Ei siinä lämppärissä mitään vikaa ollu,piti vaan asentaa se paikalle kunnolla ja kiinnittää vaunun lattiaan ni johan toimii ;D
-
Ei siinä lämppärissä mitään vikaa ollu,piti vaan asentaa se paikalle kunnolla ja kiinnittää vaunun lattiaan ni johan toimii ;D
Thumb
-
Eli edellinen omistaja joka MJO:lla korjauttanut, ei ollut jaksanut kiinnittää lämppäriä. Pani vaunun myyntiin mieluimmin :o
Mikä vaunu?