Karavaanarin keskustelufoorumi

Tekniikkakeskustelut => Matkailuautot => Kori ja alusta => Aiheen aloitti: seppo2007 - 8.08.2013 kello on 23:39

Otsikko: Etuveto-Transitin etupyöränlaakerit
Kirjoitti: seppo2007 - 8.08.2013 kello on 23:39
Kuskin puoleinen etupyöränlaakeri hajosi tielle 78 tkm ajetusta etuvetoisesta Transit-Rimorista vuosimallia 2010,onko muilla samanmoisia kokemuksia?

"foorti ei oo auto,margariini ei ole voita eikä piika ole ihminen"

Onneksi RAS-koneessa painetaan kahta tuuria remonttia(ainakin Oulussa)


terv.seppo
Otsikko: Vs: Etuveto-Transitin etupyöränlaakerit
Kirjoitti: kuusaan.matti - 9.08.2013 kello on 19:45
Kuskin puoleinen etupyöränlaakeri hajosi tielle 78 tkm ajetusta etuvetoisesta Transit-Rimorista vuosimallia 2010,onko muilla samanmoisia kokemuksia?

"foorti ei oo auto,margariini ei ole voita eikä piika ole ihminen"

Onneksi RAS-koneessa painetaan kahta tuuria remonttia(ainakin Oulussa)

terv.seppo
Ei oo kokemuksia, mutta pitäshän sillä pitemmästi päästä jos ei kolahda kovasti tai pääse likaa väliin.
Muistelen, että 200-500 tkm välein normaalisti vaihdellaan kun jurisee.
Raskone Kouvola ainakin osaa Ducaton remontit, miksei foortinkin muuallakin.
m
Otsikko: Vs: Etuveto-Transitin etupyöränlaakerit
Kirjoitti: uppotukki - 6.09.2013 kello on 23:15
oli auto fort tai fiiu samoja laakeritotkuja niis käytetään, tämänpäivän autois laakeroinnit jäjestään alimitoitettuja , itel vuosien kulues aina joku laakeri jurisee oli automerkki mikä vain ?
Otsikko: Vs: Etuveto-Transitin etupyöränlaakerit
Kirjoitti: aaoulusta - 7.09.2013 kello on 09:21
Itellä takaveto Thumb
Otsikko: Vs: Etuveto-Transitin etupyöränlaakerit
Kirjoitti: tsahkali - 7.09.2013 kello on 11:13
oli auto fort tai fiiu samoja laakeritotkuja niis käytetään, tämänpäivän autois laakeroinnit jäjestään alimitoitettuja , itel vuosien kulues aina joku laakeri jurisee oli automerkki mikä vain ?

Tahtoo isommissakin etuvetoisissa olla vain yxi kaksirivinen laakeri ja se on lujilla. Laatu pitää olla huippua, kun pakettia ei monesti voi edes rasvata.
Otsikko: Vs: Etuveto-Transitin etupyöränlaakerit
Kirjoitti: RR - 7.09.2013 kello on 11:44
Joo fordis taitaa olla liian pienet etupyöränlaakerit. Samoin mun -79 porschessa. Joten ei ne ennenkään ole osanneet.

Mutta ei ne kaikki ole alimitoitettuja. -06 315 sprintteri on menny samoil laakereilla kohta 330 tkm. Eikä tasan ole ollut kevyessä ajossa.
Otsikko: Vs: Etuveto-Transitin etupyöränlaakerit
Kirjoitti: cossuesco - 7.09.2013 kello on 11:51
Ei ole kokemusta  :)
Kaksi transiittia seisoo pihalla, -01 ajettu 250 000km ja toinen -07 ajettu 110 000km.
Otsikko: Vs: Etuveto-Transitin etupyöränlaakerit
Kirjoitti: RR - 7.09.2013 kello on 12:28
Ei ole kokemusta  :)
Kaksi transiittia seisoo pihalla, -01 ajettu 250 000km ja toinen -07 ajettu 110 000km.

Millä koneella? Ostin eilen -01 transun 2-litrasella 75-heppasella koneella, 400tkm ajettu. Tuli ostettua kun samanhintaset portterit on aika paljon huonommassa kunnossa.
Otsikko: Vs: Etuveto-Transitin etupyöränlaakerit
Kirjoitti: cossuesco - 7.09.2013 kello on 13:58
Millä koneella? Ostin eilen -01 transun 2-litrasella 75-heppasella koneella, 400tkm ajettu. Tuli ostettua kun samanhintaset portterit on aika paljon huonommassa kunnossa.
-01 on samalla tekniikalla kun sinullakin.
Otsikko: Vs: Etuveto-Transitin etupyöränlaakerit
Kirjoitti: aaoulusta - 7.09.2013 kello on 15:07
Joo fordis taitaa olla liian pienet etupyöränlaakerit. Samoin mun -79 porschessa. Joten ei ne ennenkään ole osanneet.

Mutta ei ne kaikki ole alimitoitettuja. Eikä t -06 315 sprintteri on menny samoil laakereilla kohta 330 tkm.asan ole ollut kevyessä ajossa.
       Thumb Thumb